Hakutulokset

1. P

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

Alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 70,1 kg (-900g) Pudotusta yht: 14,3 kg BMI 23,9 Vielä ois viitisen kiloa pudotettavaa, et oisin ekassa tavoitteessani. Tuntuu etten millään pääse sinne. Ja joulukin tulossa... :whistle:
  2. P

Jopas oli tippunu tää ketju! Kumpa tippuis painokin yhtä joutusaan mutta ei! -300g oon tällä viikolla saanu pudotettua. Alkupaino 84,4 kg Paino nyt 71,0 kg (-300g viikossa) pudotusta 13,4 kg Mä en tosiaan pääse liikkumaan enkä harrastamaan nyt vielä pariin kuukauteen raksa-ajan takia...
  3. P

alkupaino 84,4 kg paino nyt 71,3 kg (+-0) Pudotus yht. 13,1 kg ei mitään muutosta. Pitää vissii vielä vähentää syöntiä vaik on niin karmiva nälkä koko ajan.
  4. P

Pitääkö mun huolestua? Sanokaa te...

Vauva, 1 vee on nyt tiistaista asti ripuloinu. Vetistä on juu... mut ku lapsi on niin terveen olonen, syö todella hyvin, juo normaalisti, ni se mua täs hämää. Mitä tekisitte? Tuntuu turhalta lähtee päivystykseen ku laps on muuten terve. Aloitin tavan maidon antamisen nyt kolme viikkoa sitten...
  5. P

En muistanu viime viikolla käydä ilmoittelemassa painoa koska se ei ollu mihinkään suuntaan menny, nyt on hieman pudotusta saatu aikaan, eli alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 71,3 kg pudotusta yht. :13,1 kg
  6. P

Pika-apua! Mitä tarkoittaa successfully?

kiitti! :flower:
  7. P

Pika-apua! Mitä tarkoittaa successfully?

siinäpä se.
  8. P

Coffee Break

Oho! Rupesin ihmettelemään että miten olen vastannu omaan juttuuni... :laugh:
  9. P

Coffee Break

laitoit tuon ossoitteen missä voi laittaa feikkimailia niin mikä koodi siihen pitää laittaa?
  10. P

kotihoitotuki ja ansiosidonnainen, auttakaa!

Kiitos vastauksista! en ehtiny eilen käymään lukemassa. Kyllä tiesin, et totta kai kotihoitotuki vähentää sitä mut ihmettelinki et mitä siinä on eroa. Ei näköjään mitään. :)
  11. P

olipa tullu +700g lisää. Ihan höpöksi menny nyt, en saa otetta tähän hommaan millään. Makean himo on voittanut mut! Ottaa niin sikana päähän! Mistä mä saan taas sen tsempin päälle? 12 kg on jo lähteny...
  12. P

Mikä vika sotkan ym. huonekaluissa on?

mulla on niistä niin huonoja kokemuksia et ei kiitos enää! Ja onhan ne nyt rumiakin!
  13. P

kotihoitotuki ja ansiosidonnainen, auttakaa!

Ku tuntuu etten ota mistään selkoa, et osaisko joku auttaa tässä ees mua.. eli mitä eroa on sillä et saa kotihoitotukea ja ansiosidonnaista yhtäaikaa mitä et sais vain pelkkää ansiosidonnaista? onko muuta eroa kuin että tuet tulee eripaikasta? mietin vain, et onko sitä samallai työtön ja...
  14. P

Paljonko maksaa keittiöön uudet kaapistot?

Meillä on keittiö 9 000 ilman koneita ja välitilalaatoitusta. ja mdf-ovilla eli perus.
  15. P

Mitä ihminen ajattelee kun tämmöistä neuvoo?

Eräs ystäväni ihmetteli, että miksi asumme vuokralla rakennusajan. Hän kysyi, että ettekö te voisi tehdä yhden huoneen valmiiksi ja asua siinä!! Silloin oli talossa tuulensuojalevyt ja aluskate paikallaan. Mitenkähän tämä ihminen ajatteli että me vuosi oltais yhdessä huoneessa viisi henkeä?!
  16. P

effemia: minkä pituinen olet? ajattelin että ku itselläni on tuo tavoite jossa olet nyt ainakin aluksi. toivosin kyllä pääseväni vielä lähemmäs 60 mutta en usko että se on mahdollista tai ainakaan että pysyisi siellä. Itse olen 171 cm.
  17. P

Tervetuloa leniah mukaan. Meillä onki tämä tiistai se virallinen punnituspäivä. Elikäs mun tulokset: Alkupaino: 84,4 kg Tilanne nyt: 71,1 kg (- 1,1 kg) Pudotusta: 13,3 kg BMI: 24,3 Toivotaan et tämä pudotus on tullut ns. ihan oikeasti ku mun vatsa on ollu taas aikas löysänä täs viikon...
  18. P

Alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 72,2 kg (-300g) Pudotusta yht: 12,2 kg BMI: 24,6
  19. P

Alkupaino 84,4 kg Nyt: 72,5 kg (+300g) Pudotusta yht. 11,9 kg BMI 24 jotain Mulla lipsahtanu tää homma, harmittaa... Hienot tulokset effemia!!!
  20. P

Sappikivileikkaus

Kyllä vain, viikko on oltava nostamatta, eikä niiltä leikkauskivuilta kyllä teekkään mieli nostella. Jos tehdään avoleikkaus, voi aika olla pidempikin. Mulla leikkauksesta aikaa noin 9 kk ja olo on taivaallinen! Ruokavalio on taas normaali, mitään en joudu karttamaan. Tsemppiä leikkaukseen...

Yhteistyössä