Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kun tuo koirien risotto on nyt fanien toimesta julistettu niin vaikeaksi ruuaksi valmistaa, että ilman Jannen kokkikoulua ei hommasta tule yhtään mitään... Niin eikös tuo ole aika epäreilua meille muille, jotka asumme kehä kolmosen ulkopuolella? Pitääkö jonkun koiranomistajan nyt sitten lähteä Sodankylästä asti Helsinkiin, jotta oppisi valmistamaan koirilleen risottoa..? Jannen pitäisi kyllä järjestää tuo kokkihomma myös verkossa, jotta pitkänmatkalaisetkin voisivat osallistua. Verkkokurssin hinta voisi olla vaikka 50€/ kerta.....?
Kukaan ei sanonut koirien risotto on vaikeaa tehdä. Älä TAAS vittu valehtele.

vierailija
Tai hiotaan vielä tuota verkkokurssin hintaa. Kun Jannella muutenkin on niin erikoiset hinnoittelut.. Niin sanotaan näin että verkkokurssin hinta on 50€/h. Mutta minimiveloitus on 1.5h. Eli verkkokurssi maksaa sittenkin 75€.

vierailija
Kun tuo koirien risotto on nyt fanien toimesta julistettu niin vaikeaksi ruuaksi valmistaa, että ilman Jannen kokkikoulua ei hommasta tule yhtään mitään... Niin eikös tuo ole aika epäreilua meille muille, jotka asumme kehä kolmosen ulkopuolella? Pitääkö jonkun koiranomistajan nyt sitten lähteä Sodankylästä asti Helsinkiin, jotta oppisi valmistamaan koirilleen risottoa..? Jannen pitäisi kyllä järjestää tuo kokkihomma myös verkossa, jotta pitkänmatkalaisetkin voisivat osallistua. Verkkokurssin hinta voisi olla vaikka 50€/ kerta.....?
Melkein nolottaa seurata miten puhut itsesi taas pussiin 👍

vierailija
Kukaan ei sanonut koirien risotto on vaikeaa tehdä. Älä TAAS vittu valehtele.
No sitähän te urvelot olette täällä hokeneet! Kuinka risotto on haastava valmistettava, siihen menee ainakin 2h. Ja minä olen koittanut teille puupäille tarkentaa että Jannen kokkikoulussa kyse on KOIRIEN RISOTOSTA! Eikä jostain Pariisissa tarjoillusta kaksi tuntia haudutetusta ihmisten risotosta!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

vierailija
No sitähän te urvelot olette täällä hokeneet! Kuinka risotto on haastava valmistettava, siihen menee ainakin 2h. Ja minä olen koittanut teille puupäille tarkentaa että Jannen kokkikoulussa kyse on KOIRIEN RISOTOSTA! Eikä jostain Pariisissa tarjoillusta kaksi tuntia haudutetusta ihmisten risotosta!!!
Älä valehtele tampio. Rasittavaa lukea miten et osaa pysyä totuudessa.

vierailija
No kun herneet oli jo varattu. Herneet on syvällä Janne-fanien sieraimissa.

Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.
Kyl on Janne-fanit todella tampioita kun hermostuvat jo koiranruokakeskustelusta ja luulevat että koiranruokarisotto on samaa risottoa mitä ihmisetkin syövät ravintoloissa ja osaavat valmistaa itse myös ja janne-fanit luulevat että koiranruokarisoton valmistaminen vaikeata ja hidasta.

Tyhmiä ovat janne-fanit

vierailija
Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.
Kyl on Janne-fanit todella tampioita kun hermostuvat jo koiranruokakeskustelusta ja luulevat että koiranruokarisotto on samaa risottoa mitä ihmisetkin syövät ravintoloissa ja osaavat valmistaa itse myös ja janne-fanit luulevat että koiranruokarisoton valmistaminen vaikeata ja hidasta.

Tyhmiä ovat janne-fanit
Näin on. Tuliko nyt hyvä olo?

vierailija
Oikean risoton teko vie melkein kaksi tuntia. Se on vaikea prosessi. Tämä tuolle joka väittää että risotto on helppoa. Kun se tekee oikein, kuten Italiassa, se vie aikaa. Eri asia jos tekee jotain niin ja näin risottoa. Koirille on tietysti myös eri asia, mutta kun täällä on väitetty, että risotto on helppo: ei ole.
Tämä kommentti on juuri sitä, että risotto on VAIKEA ruokalaji. Lopussa sitten hän toteaa että "Koirille on tietysti myös eri asia."

No daaaa!!!! Juuri tätä minä olen teille puupäille täällä koittanut jankuttaa!!! Koirien risotto ei ole niin haastava ruokalaji, että sitä osatakseen pitäisi osallistua Jannen kokkikurssille!!!! Miten enää selvemmin voisin asian ilmaista teille puupäille?????!!!!!!

vierailija
Erikoinen lauserakenne:

”Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.

Tyhmiä ovat janne-fanit”

vierailija
Tämä kommentti on juuri sitä, että risotto on VAIKEA ruokalaji. Lopussa sitten hän toteaa että "Koirille on tietysti myös eri asia."

No daaaa!!!! Juuri tätä minä olen teille puupäille täällä koittanut jankuttaa!!! Koirien risotto ei ole niin haastava ruokalaji, että sitä osatakseen pitäisi osallistua Jannen kokkikurssille!!!! Miten enää selvemmin voisin asian ilmaista teille puupäille?????!!!!!!
Et vieläkään ole ymmärtänyt pointtia. Ei se bold auta sua yhtään.

vierailija
Erikoinen lauserakenne:

”Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.

Tyhmiä ovat janne-fanit”
Kuule menepä käymään siellä idolisi facesivulla. Niin siellä vasta erikoisia lauserakenteita vasta onkin 😂

vierailija
Tsekkasin ravintolan ruokalistan johon meen tänään ja niillä on risottoa. Hurraa. Ehkä tilaan sen. Ainakin on hauskaa kerrottavaa kavereilleni siitä miten koiran risotto on saanut kaksi vihaajaa täällä menettämään täysin shittinsä.
Shittinsä? Shit= p*ska? Kerrotko mulle tietämättömälle, miten ihminen voi menettää kakkansa?? Koiran risotto aiheuttaa sen että multa ei tulekaan shittiä sieltä... Juu nou... Vai onko tää jotain stadin slangia tää "shittinsä"?

Yhteistyössä