vierailija
Ei se mene sen tajuntaan. Se on jo myöntänyt sen n 10 kertaa. Ja kohta tulee uudestaan. Odotetaan.Mikä tässä on siulle niin vaikeaa? Jos ei mene tajuntaasi, mitä sen toistaminen auttaa?
Ei se mene sen tajuntaan. Se on jo myöntänyt sen n 10 kertaa. Ja kohta tulee uudestaan. Odotetaan.Mikä tässä on siulle niin vaikeaa? Jos ei mene tajuntaasi, mitä sen toistaminen auttaa?
Tässä teille kokki kolmosille ihan ILMAINEN risottoresepti koirille, olkaapa hyvä! Tosiaan ei maksa mitään (paitsi ainekset). Uskallan väittää että Jannen resepti on joko tismalleen sama tai ainakin hyvin samanlainen.
Kukaan ei sanonut koirien risotto on vaikeaa tehdä. Älä TAAS vittu valehtele.Kun tuo koirien risotto on nyt fanien toimesta julistettu niin vaikeaksi ruuaksi valmistaa, että ilman Jannen kokkikoulua ei hommasta tule yhtään mitään... Niin eikös tuo ole aika epäreilua meille muille, jotka asumme kehä kolmosen ulkopuolella? Pitääkö jonkun koiranomistajan nyt sitten lähteä Sodankylästä asti Helsinkiin, jotta oppisi valmistamaan koirilleen risottoa..? Jannen pitäisi kyllä järjestää tuo kokkihomma myös verkossa, jotta pitkänmatkalaisetkin voisivat osallistua. Verkkokurssin hinta voisi olla vaikka 50€/ kerta.....?
Melkein nolottaa seurata miten puhut itsesi taas pussiinKun tuo koirien risotto on nyt fanien toimesta julistettu niin vaikeaksi ruuaksi valmistaa, että ilman Jannen kokkikoulua ei hommasta tule yhtään mitään... Niin eikös tuo ole aika epäreilua meille muille, jotka asumme kehä kolmosen ulkopuolella? Pitääkö jonkun koiranomistajan nyt sitten lähteä Sodankylästä asti Helsinkiin, jotta oppisi valmistamaan koirilleen risottoa..? Jannen pitäisi kyllä järjestää tuo kokkihomma myös verkossa, jotta pitkänmatkalaisetkin voisivat osallistua. Verkkokurssin hinta voisi olla vaikka 50€/ kerta.....?
Jep jep. Ei se tajua mitä on tehnyt . Katsotaan pääseekö selville. En usko. Sen aivot ei toimi.Melkein nolottaa seurata miten puhut itsesi taas pussiin
No sitähän te urvelot olette täällä hokeneet! Kuinka risotto on haastava valmistettava, siihen menee ainakin 2h. Ja minä olen koittanut teille puupäille tarkentaa että Jannen kokkikoulussa kyse on KOIRIEN RISOTOSTA! Eikä jostain Pariisissa tarjoillusta kaksi tuntia haudutetusta ihmisten risotosta!!!Kukaan ei sanonut koirien risotto on vaikeaa tehdä. Älä TAAS vittu valehtele.
Älä valehtele tampio. Rasittavaa lukea miten et osaa pysyä totuudessa.No sitähän te urvelot olette täällä hokeneet! Kuinka risotto on haastava valmistettava, siihen menee ainakin 2h. Ja minä olen koittanut teille puupäille tarkentaa että Jannen kokkikoulussa kyse on KOIRIEN RISOTOSTA! Eikä jostain Pariisissa tarjoillusta kaksi tuntia haudutetusta ihmisten risotosta!!!
Hän haluaa tulla nähdyksi. Siksi kaikki nuo emojitkin. Kirjoittelee mitä sattuu, kun ei osaa enää pysyä aiheessa.Älä valehtele tampio. Rasittavaa lukea miten et osaa pysyä totuudessa.
No kun herneet oli jo varattu. Herneet on syvällä Janne-fanien sieraimissa.
Kuka sua pyysi sanomaan meille mitään?Mutta turha teille puupäille on näköjään mitään selittää. Kun ei teillä ole aivotoimintaa siellä pääkopassa, niin ei sitten ole!
Näin on. Tuliko nyt hyvä olo?Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.
Kyl on Janne-fanit todella tampioita kun hermostuvat jo koiranruokakeskustelusta ja luulevat että koiranruokarisotto on samaa risottoa mitä ihmisetkin syövät ravintoloissa ja osaavat valmistaa itse myös ja janne-fanit luulevat että koiranruokarisoton valmistaminen vaikeata ja hidasta.
Tyhmiä ovat janne-fanit
Tämä kommentti on juuri sitä, että risotto on VAIKEA ruokalaji. Lopussa sitten hän toteaa että "Koirille on tietysti myös eri asia."Oikean risoton teko vie melkein kaksi tuntia. Se on vaikea prosessi. Tämä tuolle joka väittää että risotto on helppoa. Kun se tekee oikein, kuten Italiassa, se vie aikaa. Eri asia jos tekee jotain niin ja näin risottoa. Koirille on tietysti myös eri asia, mutta kun täällä on väitetty, että risotto on helppo: ei ole.
Et vieläkään ole ymmärtänyt pointtia. Ei se bold auta sua yhtään.Tämä kommentti on juuri sitä, että risotto on VAIKEA ruokalaji. Lopussa sitten hän toteaa että "Koirille on tietysti myös eri asia."
No daaaa!!!! Juuri tätä minä olen teille puupäille täällä koittanut jankuttaa!!! Koirien risotto ei ole niin haastava ruokalaji, että sitä osatakseen pitäisi osallistua Jannen kokkikurssille!!!! Miten enää selvemmin voisin asian ilmaista teille puupäille?????!!!!!!
Ei se ikinä ymmärrä. Hauskaa kyllä taas lukea, miten sen pää sauhuaaEt vieläkään ole ymmärtänyt pointtia. Ei se bold auta sua yhtään.
Aikamoista että koiran risotto saa hänet noin vihaiseksi.Ei se ikinä ymmärrä. Hauskaa kyllä taas lukea, miten sen pää sauhuaa
Kuule menepä käymään siellä idolisi facesivulla. Niin siellä vasta erikoisia lauserakenteita vasta onkinErikoinen lauserakenne:
”Ei riitä edes herneet janne-fanien sieraimiin kyl sinne tungetaan koko palkokasvi.
Kyl on Janne-fanit todella tampioita kun hermostuvat jo koiranruokakeskustelusta ja luulevat että koiranruokarisotto on samaa risottoa mitä ihmisetkin syövät ravintoloissa ja osaavat valmistaa itse myös ja janne-fanit luulevat että koiranruokarisoton valmistaminen vaikeata ja hidasta.
Tyhmiä ovat janne-fanit”
Tsekkasin ravintolan ruokalistan johon meen tänään ja niillä on risottoa. Hurraa. Ehkä tilaan sen. Ainakin on hauskaa kerrottavaa kavereilleni siitä miten koiran risotto on saanut kaksi vihaajaa täällä menettämään täysin shittinsä.Aikamoista että koiran risotto saa hänet noin vihaiseksi.
Tsekkasin ravintolan ruokalistan johon meen tänään ja niillä on risottoa. Hurraa. Ehkä tilaan sen. Ainakin on hauskaa kerrottavaa kavereilleni siitä miten koiran risotto on saanut kaksi vihaajaa täällä menettämään täysin shittinsä.
Koen säälinsekaista myötähäpeää sua kohtaan. Voimia.Tsekkasin ravintolan ruokalistan johon meen tänään ja niillä on risottoa. Hurraa. Ehkä tilaan sen. Ainakin on hauskaa kerrottavaa kavereilleni siitä miten koiran risotto on saanut kaksi vihaajaa täällä menettämään täysin shittinsä.
Shittinsä? Shit= p*ska? Kerrotko mulle tietämättömälle, miten ihminen voi menettää kakkansa?? Koiran risotto aiheuttaa sen että multa ei tulekaan shittiä sieltä... Juu nou... Vai onko tää jotain stadin slangia tää "shittinsä"?Tsekkasin ravintolan ruokalistan johon meen tänään ja niillä on risottoa. Hurraa. Ehkä tilaan sen. Ainakin on hauskaa kerrottavaa kavereilleni siitä miten koiran risotto on saanut kaksi vihaajaa täällä menettämään täysin shittinsä.
Ei tarvitse. Me nauramme sinulleKoen säälinsekaista myötähäpeää sua kohtaan. Voimia.