no hö! 100 g olen saanut vähennettyä. Kyllähän mä ton arvasinki ku kahtena päivänä peräkkäin söin mäkkärin ruokia, vai onko ne ruokia? Niihin oli tullut nyt ne kalorimäärät mitä ne sisältää ja ateriassa on tuhat kaloria! Eihän sitä saa syödä enää mitään muuta koko päivänä! Et ei ihme et mun...
Huomenia!
Alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 73,1 kg (-100g)
Pudotus yht: 11,3 kg
BMI: 25
Täällä jännityksellä mentiin puntarille ja huh että miinusta näytti kuitenki. mulla on onneton ku menkkojen aikaan herkuttelen vaan.Muuten ei kyllä tee mieli mut sitte.oon syöny ihan hirveesti.pakko...
Sininen uni: mulla jankkas paino kun oli kymppi lähestymässä. Nauroinki miehelle, että 9,9 tarkalleen oli paino mutta ei kymppiä sitte millään,siinä jankatessa meni kyllä kauan mut ku sen yli taas pääsi, alkoi paino tippumaan taas. En tiedä miten syöt, mut mulla ainakin veden litkintä vie...
Juu, no meinasinkin että en ilmoita ollenkaan kun kukaan ei ole näämmä ilmoittanut mitään.
paino nyt: 73,2 kg
Pudotusta yht. : 11,2 kg (-1,2 kg/vko)
Ja painoindeksi näytti olevan tasan 25. Tuntuu hurjalta että tuonne 66 ei ole kovin pitkä matka enää, joka on siis mun...
Hei vain kaikille ja mukana ollaan edelleen. Mulla ollu nettipimentoa tässä monta päivää niin ei päässy ilmottelemaan tuloksistaan.
Flunssassa ollaan täälläkin, joten mitään jumppia enkä kuntoilua ole harrastanu ja näkyipä heti tulevan painoa lisää. Pääsin jo yhdessä vaiheessa yli 11 kilon...
Huomenta!
Tilanne nyt: 74,1 kg
Pudotusta yht. 10,3 kg
No niin, nyt on tuo maaginen kympin raja ylitetty! Tuskaa se tekikin. Mulla on nyt flunssa niin jää illan jumppailut väliin monena iltana.
Tuntu tuossa yksi ilta niin hyvälle kun hyvä kaveri sanoi, että mä olen...
Piti käydä tänä aamuna uudestaan puntarilla kun niin alkoi sieppaamaan tuo mun plussatulos! Ja epäilen nyt kyllä meidän puntaria, kun eilen se näytti 75,0 ja tänä aamuna 74,0. :headwall: Kumpaa sitten uskoo lie.
Mä olen jo kaikellaisia selityksiä miettiny, ku maanantai-iltana...
Vielä kerkeää tämän päivän puolella ilmoitella surkeista tuloksistaan. Tuntui oikeasti etten kyllä tule edes kertomaan, niin ottaa päähän!!! Tässä mun surkea tulos:
Tilanne nyt: 75,0 (+200g)
Pudotusta yht. : 9,4 kg
Tavoite olis alkuun 66 kg
Voihan nenä! Mulla on...
Täällä mennään kai tasaseen tahtiin. Pitäisi kai olla tyytyväinen et on edes 700 g edellisestä punnituksesta mutta jotenkin sisimmässään ei silti ole. Alussa kun se saatto tippua jopa kaksi kiloa viikossakin. Nytpä ei ihan sitä vauhtia tipukkaan. Mä olin asettanu itselleni välietapin, että...
Piti tulla tännekkin kertomaan, mikä sai mut taas nousemaan cross trainerin päälle... kattelin uutta HM:n kuvastoa ja tuli kiire lähteä polkemaan! =) Tilasinki jo pienempää kokoa kuin yleensä mutta tekisi jo niin mieli ostella kaikkea ihania vaatteita. Rakastan kaikkea ihania vaatteita ja...
Täällä ollaan jossain jumivaiheessa ilmeisesti, 10 kg lähenee ni ei tietty millään lähde! No, paino näytti kuitenkin -300 g edellisviikosta, et parempi sekin. Alkupaino mulla oli 84,4 kg ja nyt siis 75,5 kg. Pudotusta yhteensä 8,9 kg! Tuuletuksen paikka, liki 9 kiloa puonnu!
Mulla on kyllä...
Ei ihan ole tiistai eli punnituspäivä, oltiin reissussa ja heti reissun jälkeen piti kipittää puntarille, mutta eipähän vain ollut noussut. Eli tässä mun tulokset:
alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 75,8 kg
Yhteensä tippunut: 8,6 kg!!
Olin välillä oksennustaudissa ja kun kävin puntarilla, se...
Jippii!! Vaikka oon herkutellukki välillä, oli punnitustulos taas hienoinen yllätys! Puntari näytti 75,7 kg!!!
Lähtöpaino: 84,4 kg
Nyt: 75,7 kg
Tavoite 66 Kg
Pudotusta siis: 8,7 kg
Hei!
Oltiin reissussa yksi päivä ja heti näkyy... en mä kärsi syödä mitään. Vaaka näyttää nyt 76,2 kg, joten hyvällä mallilla ollaan! Lähtöpaino oli siis 84,4 kg, pudotusta on nyt, ootas mä lasken äkkiä, 8,2 kg! Ja tämä siis viiden viikon aikana. =)
Tää on näitä laihdutuksen ihania varjopuolia... mulla on alkanut maha reagoimaan tähän veden litkintään ja vähäiseen syöntiin ja nyt ollaan rampattu vessassa sit oikein olan takaa. Täydellisen sekaisin on mun maha. En tiiä, pitäsköhän tuota kuitenki enemmän syödä? Mä en laske mitä syön mut noin...