Hakutulokset

1. P

Te, jotka olette olleet ruumiinavauksessa?

Tuota, itse en ole ollut mut sisko kerto että niillä kuulu koulun johonkin juttuun et piti käydä kattomassa siis ruumiinavaus ja siinä vaiheessa kun päänahka oli vedetty pois, oli porukkaa juossu pois. Ja kyllä siihen hajuun tottuu...
  2. P

Lestadiolaisten omistuksessa olevat liikkeet

Ensinnäkään tuossa listassa ei pidä paikkaansa monetkaan. Voisi ap tarkistaa ensin asioita ennen kuin julkaisee tuommoisen. Noista vain mainitakseni eräästä että Kärkkäinen ei ainakaan ole. Ja tuohon kommentoisin, että kun jotkut ihmetteli, että kaikki on rakennusalan yrityksiä niin oiskohan...
  3. P

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

Minäpäs aloitan tämän päivän punnituksen... aloituspaino 84,4 kg Nyt: 77,0 kg Pudotusta 7,4kg Siis heti näkyi tuloksessa ku eilen söin kaverilla mansikkakakkua ja viinerin! En syö yleensä herkkuja ja sitte ku syö ni heti vaaka ilmoittaa!! :| Se kävi tässä viikolla jo muutamana...
  4. P

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

ja paino vaan tippuu, tänään vaaka näytti jo 76,5! Olen siis lähtenyt 84,4 kg! Pudotusta vajaa 8 kg! Odotankin, että milloin tulee ensimmäinen jummi! Mua nyt vaan alko huolettamaan, että putooko mun paino liian kovaa vauhtia? Oisihan se tieytysti mukava et lähtis äkkii kaikki pois mut se...

Yhteistyössä