Hakutulokset

1. P

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

...koitin päästä mukaan tuonne tiistaitiimiin mut siel on vissii kaikki lopettaneet joten kokeillaanpa tätä sitten. Eli olen 171 cm pitkä ja aloituspaino oli 84,4 ja nyt ollaan lukemassa 77,3 joten 7 kg on jo pudonnut. Tavoitteena mulla olisi aluksi 66 kg, joka olin ennen esikoisen odotusta...
  2. P

Tiistai tiimi

...tiistai meni eilen, eikä kukaan ole laittanut tietojaan? Missä kaikki luuraa? on kyllä niin hienot ilmatki et ei ihme jos ei ketään näykkään. :flower: Tulin vain ilmottelemaan että paino on huikeasti laskenut, se oli nyt 77,4!! Alkupaino oli 84,4! eli tasan 7 kg on lähtenyt. =)
  3. P

Tiistai tiimi

Hei! Vieläkö otetaan mukaan? Olen seurannut tätä ketjua ja ajattelin, että oishan se mukava jakaa muidenkin kanssa tätä urakkaa. Mulla on paljon pudotettavaa ja tahti on hidas. Meillä on rakennusaika, joten mitään jumppia sun muita en voi nyt ajatella. Aloituspaino oli 84,4 kg ja nyt ollaan...
  4. P

Tuota, tuota...

...kolmen lapsen äitinä en ole vieläkään näköjään oppinut, mihin saakka tarvii vauvalle maitoa lämmittää? Eli milloin olette lakanneet lämmittämästä? Kokeilin muuten tuolla haulla etsiä vaikka miten muotoilemalla, muttta ilmeisesti kukaan ei ole kysynyt vielä yhtä typerää kysymystä. :ashamed:
  5. P

hassuja yritysten nimiä?

Me ajeltiin tuossa oiskohan se nyt keski-suomea tai jotain sinne päin, olisiko ollut Jalasjärvellä oli semmonen ku Hiomopalvelu!! Meidän piti palata takaisin lukemaan uudestaan että mitä siinä oikein luki!! :laugh:

Yhteistyössä