Hakutulokset

1. DevilishDream

G:Kuinka moni polttaa tupakkaa, joilla alle 3 vuotias lapsi?

Poltin kyllä kun olivat lapset alle 3v. Mutta häpesin kyllä sitä. Raskaana en tupakoinut.
  2. DevilishDream

Oisko ihan hullua jos tekis vielä yhden lapsen vaikka edelliset jo 6v ja 8v?

Just näin, toisaalta mut toisaalta ei..
  3. DevilishDream

Ja sitten tietty se pintti, että mulla on jatkuva mielialalääkitys paniikkihäiriön takia. Missään nimessä en rupea syömään lääkkeitä odotusaikana, vaan ensin pitäisi päästä niistäkin eroon :| Se vaan ei ole helppoa kun ei voi tietää että onko jo parantunut paniikkihäiriöstä :/
  4. DevilishDream

En jaksa tätä elämää paniikkihäiriön ja ahdistuksen takia

Mulla ollut ahidstus/paniikkihäiriö jo kummenisen vuotta, lääkityksellä kolmisen vuotta. Hyvin on pysynyt aisoissa, paitsi kun lopetin tuossa kolmisen kuukautta sitten lääkitykseni, efexorin, silloin meni huonosti. Onneksi tajusin hakea heti apua ja aloitettiin uusi lääkitys, seronil 20mg. Se on...
  5. DevilishDream

Mutta just se eniten mietityttää että joutuu aloittamaan alusta tavallaan. Nyt pääsee jo helpolla noiden kanssa ja on tottunut siihen, vauva vaatii kovin paljon.
  6. DevilishDream

Joo olen helposti tullut raskaaksi. Onnihan se on. Mutta en silti voi kantaa harteillani maailman kaikkien lapsettomien taakkaa, vaikka myötätuntoa toki tunnen.
  7. DevilishDream

Joo tartte kattella tilannetta että miten jaksaa kolmen kanssa, onko varaa kolmanteen yms. Ja sitten mun tarttis saada ekana tupakointi lopetettua ja laihduttaa hieman, ehkä sitten =) Jotenkin vaan tuntuu että se kolmas ois kiva kun nuo kaksi on jo niin "isoja" Mutta mies ei tosiaan vielä ole...
  8. DevilishDream

Joo pitäisi vaan ensin saada mies ylipuhuttua :o Onhan mulla vauvakuumetta ollut jo vuosia mutta ei sitten kuitenkaan ole tullut hankituksi..nyt tuntuisi otolliselta hankkia. Mutta tiedä sitten tuleeko edes helposti vauvaa, kaksi lasta saanut alkunsa helposti, mutta olinkin paljon nuorempi...
  9. DevilishDream

Joutuis aloittaanihan alusta taas kaiken, vaipparumban, yöheräilyt yms..ja ei oo edes mitään tarvikkeita ja vaatteita vauvalle jäljellä :whistle:
  10. DevilishDream

G:miten kaukana teiltä on lähin kauppa, posti, kirjasto, pitseria, pubi?

Kauppaan on 350 metriä, postille 3km, kirjastoon palttiarallaa 3 kilsaa kanssa, pitseriaan 350 metriä samoin pubiin. Kiitos eniron tiedän nämä :)
  11. DevilishDream

Haarlan päiväkoti, Turku KOKEMUKSIA?

Täh? Siis ap kysyi, että onko paljon maahanmuuttajia ja kerroin, että ei ole, lapsia tarkoitin.
  12. DevilishDream

Haarlan päiväkoti, Turku KOKEMUKSIA?

Moikka. Erittäin hyvä paikka, meillä lapset olleet siellä jo vuosia. Ihanat hoitajat ja maahanmuuttajia ei ole paljon.
  13. DevilishDream

Kertokaa millaisia ovat tuntemanne alle 18v iässä lapsen saaneet äidit?

Millainen elämäntilanne? Käyttävätkö päihteitä? Opiskelu ja työkuviot? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun toisessa ketjussa puhutaan teiniäideistä.Itse sain esikoisen 19v ja toisen lapsen 21v eli vanha en ollut minäkään. :whistle:
  14. DevilishDream

Gallup: paljonko annat kouluikäiselle lapselle viikkorahaa?

oon kans miettinyt että jos antais 5e mut mies on vastaan vielä. Täyttää 8v syksyllä meidän neiti että josko sitten sais sen 5e viikossa. On kyllä aika huono säästämään ja rahat menee namiin helposti...
  15. DevilishDream

Gallup: paljonko annat kouluikäiselle lapselle viikkorahaa?

lapsen ikä? meillä 7v saa 2-3e viikossa. riippuen vähän käyttäytymisestä yms.
  16. DevilishDream

Aah, juon mangokermalikööriä, nam!

Joo ihan vaan siemailen tässä. heh, oliskin noloa kun ei pääsiskään minnekään kun sammuisi sohvalle :kieh: :xmas:
  17. DevilishDream

Aah, juon mangokermalikööriä, nam!

On kyllä niin herkkua. lapset lähti just yöksi mökille ja ite lähen illalla ulkoileen.
  18. DevilishDream

kuusi vuotta sitten minusta tuli äiti!!!

meidän tyttö täytti eilen kello 21.42 kuusi vuotta:) Hän on meidän kuopus.
  19. DevilishDream

Hui, hemoglobiini 88 ja en ole raskaana tms. Muita joilla alhainen?

Toivotaan! kiitos kaikille vastanneille. teistä on enemmän apua kuin kuukkelista =) :flower:

Yhteistyössä