Hakutulokset

1. DevilishDream

Subjektiivinen päivähoito-oikeus?

Kyllä mä ymmärrän, että ap ei välttämättä jaksa kolmen kanssa. Ja vahinkoraskauksia voi sattua kelle vaan.Meillä esikoinen yös erityislapsi ja meni 3v iässä päiväkotiin,jossa oli klo 9-15 välisen ajan kahtena tai kolmena päivänä viikossa. meillä pk oli vieressä niin oli helppo viedä vauvan...
  2. DevilishDream

Ketkä täällä on modeja?

HUUUU, olipas kipakka pikku viesti:popcorn:
  3. DevilishDream

hitto että hävettää taas ilmoitella pojan synttäri toiveita..

Munkin tuntemissa perheissä kyllä esitetään lahjatoiveita suvulle, isojakin. Jokainen osallistuu sitten miten kykenee. Joillain ei ilmeisesti joko ole sukulaisia tai sitten on vaan köyhiä sukulaisia kun paheksuvat tätä?
  4. DevilishDream

No olet sitten sokea jos et huomaa kuinka ap:ta mollataan?
  5. DevilishDream

Kuule ap, täällä joitain vaan harmittaa kun heidän kauhukakaransa eivät tule koskaan saamaan kalliita lahjoja kun äipällä ei ole varaa ja iskä ei viitsi ostaa. Hienoa, että sinun lapsellasi on mahdollisuus saada toivomiaan lahjoja. Se ei lasta pilaa.
  6. DevilishDream

Ketkä täällä on modeja?

Ok. Eivät hoida hommiaan näemmä. Tuossa yhdessä ketjussa haukuttu monen sivun verran yhtä palstailijaa. Siinä on keittiönoita itse mukana kirjoittelemassa. Puolueellista ja typerää toimintaa. kannattaa lopettaa se modetus jos ei osaa.
  7. DevilishDream

Hui. Sanansäiläsi on suorastaan säkenöivä.Kukin tekee tavallaan, mikä sinä olet arvostelemaan ap:ta?
  8. DevilishDream

Ketkä täällä on modeja?

Tietääkö kukaan?:whistle:
  9. DevilishDream

Kuule ei kuulu sulle. Teen mitä teen. ja minä en ole puheenaihe nyt.Älä ymmärrä väärin mitä toinen sanoo, pidä suu kiinni kun et tajua.
  10. DevilishDream

Kuule, täällä pyörii niin vajaata sakkia että ei ihme että ne ei tajua. Mä tajusin sun pointin.
  11. DevilishDream

Hohhoijaa. Eiköhän nyt kaikki jo tajunneet kuinka hiton hyviä kasvattajia te olette ja kuinka joukolla saitte taas kerran lytättyä yhden äidin mielipiteineen ja haukuitte lyttyyn samalla kasvatustaitonsa. Tsemppiä ap, älä välitä noista haaskoista.Ketä täällä mahtaa olla modeina nykyään?Kun saa...
  12. DevilishDream

Ai jai sentään, hyvää viiniä ja vapaa ilta tiedossa:)

Muksut lähti muumulaan ja mieskin lähtee kohta kavereilleen. Sitten on meikäläisellä kämppä omana:) Jossain vaiheessa pitäis turun keskustaan lähtee viel kavereiden kans. On se vaan mukavaa kun omaa aikaa välillä:)
  13. DevilishDream

Mulla oli piilolinssi viisi viikkoa silmässä hukassa...

Joo se tuli kokonaisena ulos, kahdessa osassa vaan. En ymmärrä missä se on ollut kun tutkin silloin silmän tarkkaan ja missään ei sitä näkynyt.
  14. DevilishDream

Mulla oli piilolinssi viisi viikkoa silmässä hukassa...

Uskomatonta. Viisi viikkoa sitten mulla meni automatkalla piilari huonosti silmässä ja ronkkisin sitä niin että sain aikaan silmätulehduksen. Siinä ronkkiessa piilari katosi johonkin, siis sitä ei löytynyt enää silmästä enkä huomannut että olisi pudonnut mihinkään. No kärsin sitten lievän...
  15. DevilishDream

Okei, pojilla on jo pienestä pitäen merkkivaatteita, entä ala-asteen tytöillä?

Meillä likka aloitti tokalla nyt ja en ole huomannut että vielä olisi muilla mitään merkkivaatteita, ihan hm ja lindex tyyliä tuntuu olevan. Joillain isommilla likoilla näkyy olevan paul frankia ja sitten niitä sveapipoja talvisin. Mutta onko pojat jotenkin merkkitietoisempia sitten?
  16. DevilishDream

Oho, pistin eilen huutikseen kaksi meandin vatetta ja ostettiin heti:0

Sitten en edes muistanut paljon noi makso uutena, vaan suunnilleen muistin hinnat. Mut kai ne ihan sopivan hintaisia oli:)
  17. DevilishDream

Oho, pistin eilen huutikseen kaksi meandin vatetta ja ostettiin heti:0

Toinen oli kurbitsimekko 134/140 ja siihen sopiva myssy, hinta yhteensä 23e plus postarit, toinen 122/128 geisgatunika, hinta20e plus postarit. Toinn meni kolmessa tunnissa, toinen seitsemässä :o En kyllä tiennyt että näin kova kysyntä meandilla. Meillä ei likat tykänneetkään noista...
  18. DevilishDream

Ketä tuleva ukkosmyrsky jännittää / pelottaa / huolestuttaa?

Mä tässä mietin et viittiikö lähteä tivoliin jos rupeekin myrskyymään tääl Turussa. Ois aika kamalaa olla jossain tivolilaitteissa kun joku samperin trombi iskisi :o Miten noita ukkostutkia luetaan, kun en tajua niitä?
  19. DevilishDream

Oisko ihan hullua jos tekis vielä yhden lapsen vaikka edelliset jo 6v ja 8v?

Joo mulla on profiilissa vissiin väärä ikä, olen kohta 28v siis. Niin kyllähän ensin tartte tosiaan miettiä toi lääkitys uusiksi että voisko olla ilman, kun en millään halua syödä mitään lääkkeitä raskaana :( Tuo mun lääkityskyllä kuulemma sopii raskaana oleville, mutta en oikein luota silti...
  20. DevilishDream

Mitä mieltä olet jos imettävä äiti tupakoi?

Tuli mieleen kun yksi naapuri polttaa ja hänellä ihan pieni vauva, alle 1kk, jota imettää. Jotenkin tekee pahaa nähdä tupakalla.

Yhteistyössä