Ketä tuleva ukkosmyrsky jännittää / pelottaa / huolestuttaa?

• Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Minua nyt ei suoranaisesti pelota, mutta huolestuttaa se, kun olen menossa tänään yhteen hoitolaitokseen illaksi töihin, että toivottavasti siellä ei vain sähköt napsahtaisi illalla poikki. Ei olisi hääviä hämärässä tehdä töitä. Aionkin ottaa varuiksi 2 taskulamppua mukaan.

Saatikka etteivät asukit olisi kovin levottomia, jos kunnon myräkkä sattuisi päälle iskemään. Siinähän olisi rauhoittelemista, kun yksinäni siellä illan olen heidän kanssaan.

tipi
No, toivottavasti ei täälläkään päin ukkostaisi kovin. Itse hiukan pelkään ukkosta, päivällä sen kestää, mutta yöllä se on tuskaa... Ja viimeaikaiset ukkosmyräkät ei olleet kovin kivoja...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja weinna:
ärsyttää nyt ku näitä myrskyjä on ollu mutta ei täällä meillä ole ollut mitään, korkeintaan vaan hieman tuulista ja sateista, ei hajuukaan myrskystä..
Juu kannattaa olla kade. Asta-myrskyn jäliltä on vieläkin muuutama kymmenen taloutta ilman sähköä... Eikä nuo myrskyt niin häävejää oo ollu, ainakaan pelkäävän koiran kanssa. Asta myrskyn jäliltä oltiin ilman sähköä 33 tuntia ja sitten Veera myrsky ei katkassu sähköt ku 14 tunniksi. Mielenkiinnolla ootellaan tätä seuraavaa...

e
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja weinna:
ärsyttää nyt ku näitä myrskyjä on ollu mutta ei täällä meillä ole ollut mitään, korkeintaan vaan hieman tuulista ja sateista, ei hajuukaan myrskystä..
Asutko Turussa? :D
Täällä kans yks turkulainen, joka on jo myrskyjä odotellut..:D Joo, en mä mitään pyörremyrskyjä haluais enkä mitään tuhoa mut kun ei täällä oo kun vähän jyrissy pari kertaa, en oo edes yhtään salamaa nähny tänä kesänä. Oon aina tykännyt jotenkin ukkosesta.

v
Toivon että tänne kanta-hämeeseen ei tulis mitään kauheita ukkosia enään, kun ostin eilen 2vkon ruuat niin ei olis yhtään kivaa jos sähköt menis poikki. Viimeksi ne meni, puoleksi tunniksi sit vaan kuitenki ja jääkaappi oli onneksi tyhjä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Toivon että tänne kanta-hämeeseen ei tulis mitään kauheita ukkosia enään, kun ostin eilen 2vkon ruuat niin ei olis yhtään kivaa jos sähköt menis poikki. Viimeksi ne meni, puoleksi tunniksi sit vaan kuitenki ja jääkaappi oli onneksi tyhjä.
Ja hetihän se tänne tuli kun just pääsin sanomasta että voi kun ei tulis. :( No onneksi ei ole paha, sataa vettä ja jyrisee mut ei tuule eikä salamoi.

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mä tässä mietin et viittiikö lähteä tivoliin jos rupeekin myrskyymään tääl Turussa. Ois aika kamalaa olla jossain tivolilaitteissa kun joku samperin trombi iskisi :eek: Miten noita ukkostutkia luetaan, kun en tajua niitä?
Noi tutkat ei ole täysin tarkkoja, joten salamaniskun todellinen sijainti voi heittää paljonkin todellisuudesta. Kuitenkin seuraamalla useampaa tutkaa niin saa aika tarkan käsityksen ukkosen salamoinnista ja sijainnista. Kaikkein tarkimman sijainnin ja suunnan saa selville seuraamalla samalla sadetutkadataa

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mä tässä mietin et viittiikö lähteä tivoliin jos rupeekin myrskyymään tääl Turussa. Ois aika kamalaa olla jossain tivolilaitteissa kun joku samperin trombi iskisi :eek: Miten noita ukkostutkia luetaan, kun en tajua niitä?
Mee vaan ei tääl mitään ikää myrskyä :kieh: :kieh: :saint:

äaa
tänä kesänä mä olin kaverilla me oltiin sisällä ja ukkosti mä olin pisto rasian vieres ja sielt tulituliisuihku mä säikähin jä lähin paniikis ulos sit mä olin ulkona ja salamoi koko ajan sitte läheisee rakennuyksee iski salama ja silloin mä menin sen ukkosen jälkee koneelle ukkostutkaa ja silloin oli olluu jotai398 salamaa muo pelotti ja oon vast11

Yhteistyössä