Ketkä täällä on modeja?

[QUOTE="noo";23548278]Keittiönoita. joka pääsi modeksi suhteilla. Hurmas toisen moden =Jätkän keitoksillaan[/QUOTE]

Toki :D suhteillapa hyvinkiin. :D Mä olen värvännyt Keittiönoitaa modeksi jo kauan aikaa, että joo, hurmasipa hyvinkin. :D

Ok. Eivät hoida hommiaan näemmä. Tuossa yhdessä ketjussa haukuttu monen sivun verran yhtä palstailijaa. Siinä on keittiönoita itse mukana kirjoittelemassa. Puolueellista ja typerää toimintaa. kannattaa lopettaa se modetus jos ei osaa.

Ok. Eivät hoida hommiaan näemmä. Tuossa yhdessä ketjussa haukuttu monen sivun verran yhtä palstailijaa. Siinä on keittiönoita itse mukana kirjoittelemassa. Puolueellista ja typerää toimintaa. kannattaa lopettaa se modetus jos ei osaa.
Hey, modet on modeja, palkattomia raatajia jotka tekee työtään palstailun sivussa. Kiitosta heille ei heru edes vahingossa.

sivusta
ei siellä ole haukuttu sivu tolkulla vaan on vaihettu mielipiteitä ja tuotu näkemyksiä esiin,haastettu. Muutama viesti vain jossa haukutaan suoraan ja ne voikin poistaa. Neithin ketjuahan sä tarkoitat.
Omat viestisihän siin' ketjussa ovat myös sieltä rumimmasta päästä osittain.

.....
Joku mode vois kyllä jo bannia mut, mun ip:n. Pyydän sitä jo kolmatta kertaa ja luulin että päivällä jotain tapahtu mút edelleen pääse tänne ja ei ole tahdonvoimaa pysyä itse poissa.

Mutta jos jätkä esim viittisit jos siis voit... Kiitos :flower: Luin jostain että harmaitakin voi bannia.

Yhteistyössä