Oho, pistin eilen huutikseen kaksi meandin vatetta ja ostettiin heti:0

Toinen oli kurbitsimekko 134/140 ja siihen sopiva myssy, hinta yhteensä 23e plus postarit, toinen 122/128 geisgatunika, hinta20e plus postarit.
Toinn meni kolmessa tunnissa, toinen seitsemässä :eek:
En kyllä tiennyt että näin kova kysyntä meandilla. Meillä ei likat tykänneetkään noista vaatteista ja siksi ne jäi täysin käyttämättä. olivat siis uusia.Tänän vuonna en ostakaan meandilta kun ei ole tyttöjen makuun.

vieras
Jep, mulle tarjos perhekahvilassa yks odottava äiti vauvojen pupupeppu-froteehaalareista 50e :D Siis käytetyistä, omalla muksulla oli noi päällä. En vaan halua myydä, nuo on just sen kategorian vaatteita jotka kannattaa säästää jos aikoo vielä lapsen hankkia: ne eivät kovasta käytöstä huolimatta ole menneet miksikään, ne ovat todella hienot (ainakin omasta mielestäni!) ja ne sopivat sekä tytölle että pojalle.

pyh
Mulla ollut 5 päivää pyynnissä meandin mekko ja paita ja paita samaa kuosia oransissia missä violetteja kukkia,lähtöhinta 10e ja oliko 15e hv mä luulian kans et meandi revitään käsistä. nää kokoa 122/128

Mä ostin kurbitsitunikan koossa 62-68 cm hintaan 4,50?...ei tarvinnut kahdesti mitttiä otanko vai jätänkö :) Olen koittanut isommallekin moista löytää, mutta ei ole tullut vastaa alta 20? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä ostin kurbitsitunikan koossa 62-68 cm hintaan 4,50?...ei tarvinnut kahdesti mitttiä otanko vai jätänkö :) Olen koittanut isommallekin moista löytää, mutta ei ole tullut vastaa alta 20? :/
Tykkäätkö sä yleensä tosta meandista? :D
En kun mä vihaan sitä....se on yököttävää. Näin siis kaikkien pitää luulla että mä ajattelen :ashamed: :xmas:

Kyllä siellä jotain ihan kivaakin on...mutta kun ne on niin epäkivaan hintaan :/

Meillä on tuo tunika, mekko ja parit froteehousut. Ois muutama muukin vaate jos ne ois edullisempia :snotty:

En kun mä vihaan sitä....se on yököttävää. Näin siis kaikkien pitää luulla että mä ajattelen :ashamed: :xmas:

Kyllä siellä jotain ihan kivaakin on...mutta kun ne on niin epäkivaan hintaan :/

Meillä on tuo tunika, mekko ja parit froteehousut. Ois muutama muukin vaate jos ne ois edullisempia :snotty:
No mä vaan ajattelin, kun meillä on tasan kaksi meandi-vaatetta (tai oikeastaan neljä koska niihin tunikoihin/mekkoihin kuuluu legginsit), ja toinen niistä on jäämässä pieneksi. :D Mummi osti kaksi samanlaista mekkoa tytöille, ja nyt tuo nuorempi on kasvamassa ulos omastaan. :) Saat vilkaista jos se kelpaa teille.

No mä vaan ajattelin, kun meillä on tasan kaksi meandi-vaatetta (tai oikeastaan neljä koska niihin tunikoihin/mekkoihin kuuluu legginsit), ja toinen niistä on jäämässä pieneksi. :D Mummi osti kaksi samanlaista mekkoa tytöille, ja nyt tuo nuorempi on kasvamassa ulos omastaan. :) Saat vilkaista jos se kelpaa teille.
Joo sopii...mutta älä sitten kerro kelleen. Mä en oikein voi myöntää että meillä on Meandia :snotty: :LOL:

Yhteistyössä