Joutuis aloittaanihan alusta taas kaiken, vaipparumban, yöheräilyt yms..ja ei oo edes mitään tarvikkeita ja vaatteita vauvalle jäljellä
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Joutuis aloittaanihan alusta taas kaiken, vaipparumban, yöheräilyt yms..ja ei oo edes mitään tarvikkeita ja vaatteita vauvalle jäljellä
Joo olen helposti tullut raskaaksi. Onnihan se on. Mutta en silti voi kantaa harteillani maailman kaikkien lapsettomien taakkaa, vaikka myötätuntoa toki tunnen.Alkuperäinen kirjoittaja mama:Ilman muuta ja mikä ettei. Silmääni pisti kuitenkin sana, että tekiskö eli tehtäiskö, oliko se kummankin mieleen.
Ja ylipäätään olet varmaan sikiävää sorttia, kun voit noin huolettomasti heittää läppää, että tehdään tässä vielä yksi vai mitä ootte mieltä?
Tämä lause koskettaa monia, jotka eivät voi saada lasta-
Eikä vain vauvana, kuten tiedät Se on sitten 5 vuotta sitä, kun vahdit kokoajan ja siitä eteenpäin vähän helpompaa, mutta ne isot onkin sitten murkkuja ja saat vahtia heitäAlkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Mutta just se eniten mietityttää että joutuu aloittamaan alusta tavallaan. Nyt pääsee jo helpolla noiden kanssa ja on tottunut siihen, vauva vaatii kovin paljon.
Just näin, toisaalta mut toisaalta ei..Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Olisi, mutta hyvällä tavalla hullua
Minä oon aatellut, että voisin tehdä vielä yhden lapsen sitten, kun kuopus lähtee kouluun. Toisaalta taas on sellainen olo että en halua enempää lapsia.
selvennys,, 13v,10v ,4v , ja 2v ,...ja sit tämä vauva 2kk päästä.Alkuperäinen kirjoittaja kohta5 Äippä:mä kans tein (sain) ku mun lapset oli 8 ja 6 vee..nii nyt on sit vajaa 4v. ja 2v....ja 2kk on viidennen LA,mut sää on viimoinen.
Totta, nythän voisitte vähitellen miehesi kanssa siirtyä siihen elämänvaiheeseen kun on enemmän omaa aikaa, nauttia lasten kasvusta kaikessa rauhassa. Mutta vaikea päätös, ymmärrän...Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Mutta just se eniten mietityttää että joutuu aloittamaan alusta tavallaan. Nyt pääsee jo helpolla noiden kanssa ja on tottunut siihen, vauva vaatii kovin paljon.