En tiä tosta mut ainakin tupakoinni on sanottu vaikuttavan autismiin. itseasiassa tunnen yhden äidin joka poltti raskaana ja lapsi on autistinen jollain tapaa. :(
Joo ei käskenyt lekuri tuleen ees uudelleen verikokeisiin et katottais vaiks kuukauden päästä onko rauta imeytynyt. Jos on arvot taas sit kuukauden päästä kohillaan ni sit ollu varmaan kyse ihan vaan menkoista ja kasvisyönnistä?Pyydän lekurilta lähetteen labraan kuukauden päästä ni näkee sit.
lekuri käski ottaan 100mg retaferia 2 tabuu päivässä. Niitä oli onneks kaapissa sopivasti.Lisäks oli verenpaine noussu mut se ei varmaan tohon hemoon liity?
Tai voisko tosiaan johtuu vaan siitä et mulla on kuparikierukka ja sit oon kasvsyöjä viel kaikenlisäks eli en syö punaista lihaa. :whistle: Ei se leku mitään meinannu tutkia kun mul oli se verenkuva hyvä.
Jummijammi, nopeesti kohos! :o Mä olen vasta kaks päivää syöny. Retaferia, sitä oon ennenkin ottanut kun raskaana oli noi hemot perseestä. Auttoi silloin mut en muista miten äkkiä.
Joo suonesta ne sen otti. En ole liikkunut, en ole nukkunut tarpeeksi unettomuuteni(johtui yhestä lääkkeestä) takia ja en ole sylönyt monipuolisesti kun mulla on hirveen huono ruokahalu. Sisko sano et pitäis pyytää keliakiakokeet :o
Siis mulla oli tossa joku 5 vuotta sitten 128 hb ja nyt piruuttani pyysin mittaamaan kun kävin muissa asioissa lekurilla. Kauhee shokki et se on noin alas mennyt. Joo en oo huolehtinu ruokavaliosta ja sit mul on viel runsaat kuukautiset. :'( Miten äkkiä mahtaa olo virkistyä kun aloitin nyt...
Meidän 7v tytöllä kielen kehityksen viivästymä. On pienluokalla, mutta ei tartte terapiaa kuitenkaan. Puhe edistynyt hyvin pienluokalla ja oppi lukemaan syksyn aikana:)Ymmärtämisessä ongelmaa.
Nuo näpyt näyttävät nyt samanlaisilta kuin kuopuksella oli tuossa pari viikkoa sitten.Ja ovat sellaisissa paikoissa johon en usko hyttysten pääseen, vaatteiden alla.
Ahaa..en ole kuullutkaan moisesta. Eli siis täysin mahdollista että esikoinen sairastaa nyt toista kertaa sitten rokkoa?Siis tuo eka rokko oli erittäin lievä, vain muutamia näppyjä.
Siis tiedättekö tapauksia? esikoisella piti olla tuossa kuukausi sitten vesirokko, oli siis näppyjä. No tässä pihassa on ollut monella lapsella vesirokkoa viimeiset kolme viikkoa ja kuopus sairastui siihen kaksi viikkoa sitten. Eli esikoinen altistui jatkuvasti vesirokolle, koska tietty luultiin...
Mä pistän paremmaksi:mul ei ole ees bussirahaa, oisin fillaril joutunu meneen, saatika rahaa alkoholiin :whistle: Kävin shoppailemas ja sit pistin viimiset rahat ruokaan kun sitä nyt tarttee aina olla kaapissa :p