Hakutulokset

1. P

Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

Kyrsä :hug: Voi ei tota kauppareissuakin.. :| Kyllä mä sulle hattua nostan, vaikka kuinka pistäsit vastaan. :D Sun pitää nyt vaan hyväksyä, ettet voi olla ylimaallinen superäiti tällä hetkellä. Ihan perusarjessakin on pyörittämistä kyllikseen.. Sulla pitäis olla se "Äiti on nyt vähän...
  2. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Kesis Puuuuuuuuuuuh!!! ++++++++ :whistle:
  3. P

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Kyrsä Hatunnosto sulle, kun jaksat ton huonon olon keskellä vielä pyörittää kolmen lapsen huushollia.. =) Itellä on tekemistä tän yhenkin kanssa, joka on vieläpä tosi helppo tapaus. :ashamed: Sitä tuo meiänkin neuvolan tätsy sano, et tärkeintä on et juo tarpeeksi nestettä. Ainakin mun...
  4. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Must se sokerirasituksen litku ei oo mitään kamalan pahaa, semmosta vähän kolan tapasta. Ja kun kylmänä tarjoillaan, ni se on ihan ok. Mä kävin just tiistaina siinä, kun osallistun tosiaan semmoseen tutkimukseen. Toinen ois eessä vielä 20+ viikoilla ja viime raskaudessa myös kävin. Must se on...
  5. P

Kyrsä Kiitos. =) Mulla tahtoo olla niin, et on paljon parempi olo, jos en syö mitään. Monena aamupäivänä oon juonu vaan vettä tai mehua ja olo on ollu parempi, kuin niinä aamuina/päivinä jos yritän väkisin syödä jotain vähän väliä. En oo kyllä oikeen löytäny mitään mehukeittoa tukevampaa, joka...
  6. P

Kamala uutinen tänään ollu otsikoissa, kun puolivuotias hukkui kotirannassa.. :'( Tänne edelleen tasaista pahoinvointia. Ruoka ei maistu ja paino on tähän mennessä tippunut 5kg. Onneksi on mistä pudottaa, eli pienellä ei ole hätää vaikka kiloja tippuis vielä lisääkin. Jännä vaan, miten sitä...
  7. P

KESIIIIIIIS!!!! Ihanaa!!! :heart: :heart: :heart: Toiveikkaana tulin kurkkaamaan, josko viilipytty olis repsahtanut ja ihania uutisia täällä!! :hug: Voi miten mahtavaa! Ihan tuli tippa silmään ja kädet alko mullakin täristä.. :D Onnea, onnea, onnea ja tukkupaketti liimaa tulee postissa...
  8. P

Mullakin Facebookista ihan vaan hyviä kokemuksia. Todella rajallisesti oon sinne ittestäni tietoa laittanu kyllä ja suojaukset katon tarkasti, ettei kuka vaan pääsis lukemaan. Jotkut siellä huutelee itestään tosi intiimejä tietoja, vaikka ystävien joukossa olis ihan vaan puolituttuja.. Omassa...
  9. P

mamina Meillä ei oo tutti missään vaiheessa kelvannut, peukkua imeskelee vielä öisin. Kunpa senkin sais napattua pois käytöstä, mut ei.. :D Täällä edelleen taistellaan pahan olon kanssa. Onneks miehellä on nyt se loma, oon päässy tosi helpolla tässä pari päivää, kun kulta on hoitanut poikaa...
  10. P

Tervetuloa mymmeliina! :wave: Mäkin oon siellä helmikuisissa, tosin lähinnä lueskelemassa.
  11. P

Kesis! :hug: ja samaan hengen vetoon :laugh: Ei muuta kun jäitä viilipyttyyn ja lähempänä loppuviikkoa paremmalla onnella uudestaan! :heart:
  12. P

tirpiäinen Isot onnittelut teiän perheelle pojanpallerosta!! :heart: Ihana teiän tytön hoivavietti! :D Iitukka Kurjaa, että teillä tuli riitaa. :( Niinhän se kyllä taitaa usein mennä, et kun on vihdoin yhteistä aikaa, tulee helposti riitaakin. Eihän sitä niinkään ehdi arjen keskellä...
  13. P

Kesis :D :heart: Juu, kyllä meiän viilipytyt tiedetään.. :laugh:
  14. P

Hani Kovasti on täälläkin turvotusta ollu ja tuli tosi ajoissa. Iltasin varsinkin on maha kovin killillään ja huomaa nukkumaan mennessä mahallaan maatessa sen paineen tunteen alamahassa. Esikosta tuntui paljon myöhemmin. Mulla paino tippunu reilut pari kiloa lähtöpainosta ja silti turvottaa...
  15. P

Kesis Teillä on sitten ens viikolla jännät paikat jo!! :heart: Täällä peukut pystyssä.. d =) b
  16. P

Luminka Meilläkin tuppaa olla vähän samoin, et katellaan vaan telkkaria tai sitte notkutaan koneilla. Välillä istuksitaan tai kuleksitaan tuolla pihalla yhdessä ja suunnitellaan, mimmonen pihan pitäs olla. Ja välillä saunotaan kaikessa rauhassa. Seksihalut ei täälläkään oo mitenkään huipussaan...
  17. P

v.i.b Meitä kesäkuisiahan on täällä paljon. :) Siinähän sulle habaa kasvaa, kun juokset perässä ja kannat molempia kainalossas, et pysyvät hetken aloillaan.. :D Mun veljenpoika (nyt jo 5,5v) on kans semmonen vilkas tapaus, et toi tyhjä jalkapallokenttä kuulosti ihan tutulta ihanneleikkipaikalta...
  18. P

netskuli Onnittelut plussasta! Mä oon kans tosi vähän kirjotellu kesämassuissa. Hyppäsin sinne niin myöhään mukaan, etten oikeen sitten enää kai "sopeutunu". :D Meiän poika on tosi rauhallinen tapaus, kaikki pitää olla ihan varman päälle, ennenkun uskalletaan kokeilla mitään uutta. Meillä siis...
  19. P

Iitukka Juu, vähän "kirin" la:ni kanssa sua.. :D Olikohan sulla tuolla helmikuisissa sama la vai muistanko väärin? Olo on ollu kohtuullisen huono.. Lämpöset kelit ehkä tekee olon kehnommaks? Tänään vähän helpotti tossa iltaseiskan jälkeen, muina päivinä helpottaa usein iltapäivän aikana...
  20. P

Mun täytyy sanoa, et viihdyn tässä pinossa paljon paremmin kun tuolla "omassa" kk-pinossa. Ei tunnu yhtään omalta, kun siellä ei niinkään tuttuja ole, paitsi Iitukka :heart: . Oon ehkä vähän hitaasti syttyvää tyyppiä ja siks nää pikkukakkosten jatkot on ihan mun juttu!

Yhteistyössä