Hakutulokset

1. P

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Täällä eka neuvola takana, olipa unettava käynti. Ihanaa kyllä, kun ei enää väännetty niin rautalangasta joka asiaa, kuin eka raskaudessa. Joskus oli semmonen olo, että vaikka ekaa odottikin, ni ei nyt ihan idioottina tarvi kohdella kuitenkaan.. |O Nyt ei siis mitään erikoista selvinnyt...
  2. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Heippa hei! Täällä on nyt eka neuvolakäynti takana. La siirtyi 22.2., vaikka ei kai sillä niin väliä ole.. Tulee kun on tullakseen. :) Eka ultra on vajaan 3 viikon päästä.. Sinne asti pitäis vielä jaksaa jännittää. Jotenkin sitä on niin vaikea uskoa, et kaikki vois tosiaan olla hyvin. ..Aina...
  3. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

:wave: Oireista Mä olin melko oireeton plussaaja.. Oireita alko tulla vasta viikolla 5+. Sillon ilmaantu nännien superarkuus ja loppuviikosta alkoi pahoinvointi. Väsymys tuli samoihin aikoihin. Tosi ajoissa alko myös mahaa turvottaa. Mut kaikki tuli siis vasta plussan jälkeen, jonka tein...
  4. P

Hei onko muilla muuten ilmenny nyt tai aiemmissa raskauksissa päänsärkyä saunassa? Mulla tuntuu taas alkavan sama homma, viimeks oli myös. Myös kuuma suihku saa aikaan jyskytyksen. Kestää vaan sen ajan, kun on kuumassa ja helpottaa heti kun tulee pois. Oon taas kaivanu esiin saunamyssyni, jonka...
  5. P

Ai niin, Lattelle myös valtavat onnittelut, ne unohtu eilen! Tervetuloa! :) Kivaa tosiaan kun tulee tuttuja sieltä kuumeilupuolelta tämmösenä ryöppynä. :) Ääh, nyt takas pitkälleen, oloja pitelee taas..
  6. P

Moi! Pikaseen kirjottelen reissusta kotiuduttuani.. Suuren suuret onnittelut Hani, myymä ja nöttiäinen!! Ihanaa Hantsu, kun sut sittenkin palkittiin plussalla!! :heart: Näin se vaan on, et naisen kroppa on yllätyksiä täynnä.. =) Toivottavasti pieni pysyy kyydissä. d:)b Mä selvisin...
  7. P

Täytyypä nostella vähän pinoa, kun ollaan vallan tiputtu toiselle sivulle. En taas muista kommentoida kenenkään juttuja, vaikka kaikki on luettu tarkasti. Nimimerkit ja jutut menee mulla edelleen ihan sekasin.. :ashamed: Mä korkkasin tänään vessanpytyn.. :whistle: Tätä ennen ei ollu...
  8. P

Just ajattelin tulla sua Torey huutelemaan ja kyselemään neuvolakuulumiset. Kyllähän sen tietää, et mimmosia lahopäitä meistä tulee kun odotetaan, ehkä Saara ei vaan muistanu mainita ja jospa sillä vaan oli solakka maha? :D En tiiä.. Tosi kiva kun tuli tuttu ja mukava terkkari tilalle. Ja hyvä...
  9. P

Ihania Luminka nuo ompeleesi! :heart: :heart: Väritkin kolahtaa. Vähän toista nuo ovat kun anopin turkoosi-keltaiset viritelmät.. :D Ruskeaa oon moneen kertaan tilannut, kun se on kysellyt mitä haluaisin pojalle, mut aina sieltä tulee sitä samaa sinistä, turkoosia ja keltasta.. Minäkö...
  10. P

Luminka Joo, villahousut koko perheelle!! :laugh: Hitto, ajatuskin alko kutittaa. :D Mulla on jääny lapsuudesta joku valtaisa kammo villahousuja kohtaan, enkä ehkä ikinä aio pukea omia lapsiani viltsuihin. :heart: Täällä todella huonosti nukuttu yö takana ja vointi sen mukainen. Paha olo...

Yhteistyössä