Hakutulokset

1. KumiAnkeli

G: Tämän päivän kivoin juttu

No tähän asti aamua on tuon kuopuksen iloinen asenne aloittaa aamu =) hymy korviin asti naama puutuu :D
  2. KumiAnkeli

minkalaiset ystävänpäiväkortit ajattelit lähettää?

Mä lähetän kummitytölle ja 2:lle aivan huippu ihanalle ystäville.
  3. KumiAnkeli

pelkäättekö että joku tunnistaa teijät

noup, mulle on ihan yks ja sama tunnistaako joku.
  4. KumiAnkeli

G: Millainen on se ihminen josta et pidä?

En pidä ihmisistä jotka myötäilevät jatkuvasti toisia, eli ei omaa mielipidettä mistään :whistle:
  5. KumiAnkeli

n.800 e köyhempi:(

AUTS :o Olipa kallista
  6. KumiAnkeli

Kilpirauhasista

No kun en tiedä mihinkä päin. hoitaja puhui niin nopeasti. Joku arvo oli vissiin 1.8? ehkä, siitä se vissiin sanoi.
  7. KumiAnkeli

Kilpirauhasista

Mulla on ottanut sydämestä nyt kk ja ekg:ssä näkyi jotain ja sit on väsymystä, mielialojen heilahtelua, käsien särkyä ym mukavaa.
  8. KumiAnkeli

Kilpirauhasista

Onko jollain liika/vajaatoimintaa?Onko lääkitystä? ja mimmonen? Mä sain eilen tulokset ja mun arvot on ihan siinä rajalla, että onko vai ei. hoitaja ei oikein tiennyt, vaan sanoi, että lääkäri soittaa maanantaina. Onpa kiva odotella sinne asti :|
  9. KumiAnkeli

G. Kumpaa laitatte soppaan? Sekavihanneksia vai keittojuureksia.

Mä käytän vaan keittojuureksia, pakaste tai tuoreena
  10. KumiAnkeli

suosikki hahmosi puolen hehtaarin metsän asukkaista?

nasutin tietenkin =)
  11. KumiAnkeli

Oletko kosinut

no kosinut, ja kosinut... :whistle: Olin varaamassa pappia kuopuksen ristiäisiin ja mies odotti autossa vauvan kanssa. Kysäsin siinä samassa sitten, et onko mahdollista meidät vihkiä samaa aikaa. täti sanoi, että on ja tarttisi vaan molempien nimet lappuun, että saa asiat eteenpäin. niinpä mä...
  12. KumiAnkeli

Kenen lapsella helmikuussa synttärit?

:wave: mun pojalla 28pv 2-v :heart:
  13. KumiAnkeli

onko missään

enää hyvässä alessa toppahaalareita, siis nettikaupassa? Kiitos :flower:
  14. KumiAnkeli

Kyllä taas säikäytti

Nyt ihan ok. kova yskä, ja valittelee, että ottaa kurkkuun, mutta yleisvointi hyvä.
  15. KumiAnkeli

pääsemme muuttamaan ok-taloon!!:)

Onnea :flower: Mulla niin valtaisa talokuume, mihin ei varmaan auta muu ,kuin talon osto
  16. KumiAnkeli

Kyllä taas säikäytti

Poika 5v sai taas yöllä kurkunpääntulehduksen ja haukkoi henkeä paniikissa ja yski hyljemäistä yskää. Peittoa vaan päälle ja parvekken ovelle haukkaamaan raitista ilmaa. Onneksi se helpotti, mutta aamulla taas sai "kohtauksen"kyllä laittoi taas säikähtämään. Viimeksi oli vuosi sitten. Onneksi ei...
  17. KumiAnkeli

Ilmoitus

Eikä ole :o mun anoppi on kyllä aivan mahtava |O =)
  18. KumiAnkeli

G. JOS miehesi pettäisi sinua

Miehen kanssa. olis mukavat päivät edessä, kun ei vois muuta kuin nauraa. B-rappu huumorilla sitten eteenpäin. :whistle:
  19. KumiAnkeli

millon on alkanu koliikki,jos sellasta on ollu??

Meillä poitsu oli 2-3vk vanha. En muista ihan tarkalleen.
  20. KumiAnkeli

G: Oletko pitkä vai lyhyt?

156cm viime mittauksen mukaan, ja toisesta päästä hieman lyhyt Katsos vain, multa löytyy pituutta 156.5 ;) toi puolikas onkin tuiki tärkeä :whistle:

Yhteistyössä