Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Minä nostasin haloon asiasta ja haluaisin selvityksen asiasta. Jos hintaa kysytään ja se sanotaan niin se sitten se. Mä en suostus maksaamaan tuota 800 euroa
Me kuulutaan kanssa työpaikan sairaskassaan,rahat saadaan 1-2 päivässä takaisin kun viedään maksulappu kassalleAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:Juuh!Siellä sitten selitettin asiaa mulle niin,ettei heillä mikään hoito noin"halpaa"ole!! :/ Ja virhe on kyllä nyt sattunut,mutta ei siinä muu auta kun maksaa...mitä tästä opimme?En minä tiiä...Mutta hyvä juttu on se että saan työpaikan sairaskassalta 80% takasin,mutta lasku pitää ensin ite maksaa... Koepaloja otettin ja selviää n.2 vkon kuluttua...
Soitanko siis sinne ja sanon,että en maksa?!Pitää vähän yrittää rauhottua...Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Minä nostasin haloon asiasta ja haluaisin selvityksen asiasta. Jos hintaa kysytään ja se sanotaan niin se sitten se. Mä en suostus maksaamaan tuota 800 euroa
Minä kyllä sanosin että kun kysyin hintaa hinnaksi sanottiin 110 euroa ja 690 enemmän on hieman liikaa. Ja sanoisin että olisin jättänyt tulematta jos olisin tienyt hinnan. Eli täydellinen selonteko koska muistaakseni olit kahdelta ihmiselta hintaa kysynyt.Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Soitanko siis sinne ja sanon,että en maksa?!Pitää vähän yrittää rauhottua...Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Minä nostasin haloon asiasta ja haluaisin selvityksen asiasta. Jos hintaa kysytään ja se sanotaan niin se sitten se. Mä en suostus maksaamaan tuota 800 euroa
enneku soitan :|