Eli pelkästää provoilet ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Yritän kirjoittaa niin, ettei minua kukaan tunnistaisi
B)Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Eli pelkästää provoilet ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Yritän kirjoittaa niin, ettei minua kukaan tunnistaisi
Mä en ota tuttujen palstajuttuja niin vakavasti. Epätodet tänne kirjoitetut jutut on provojaAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:En mä liioin jaksa välittää vaikka joku tunnistais. En mä nyt mitenkään kenellekään mainosta että täällä kirjoittelen, mutta ei tosiaan olis maailmanloppu jos mut joku tunnistais.
Eikä oikeen voi käyttää mielikuvitustaan kun kirjoittelee, kun täällä on kuitenkin ainakin yksi joka tuntee mut jo monen vuoden takaa. Olis noloa jäädä kiinni valehtelusta...
No tuota näkökantaa en ajatellutkaan. Mä taidan olla tosikkoAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä en ota tuttujen palstajuttuja niin vakavasti. Epätodet tänne kirjoitetut jutut on provojaAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:En mä liioin jaksa välittää vaikka joku tunnistais. En mä nyt mitenkään kenellekään mainosta että täällä kirjoittelen, mutta ei tosiaan olis maailmanloppu jos mut joku tunnistais.
Eikä oikeen voi käyttää mielikuvitustaan kun kirjoittelee, kun täällä on kuitenkin ainakin yksi joka tuntee mut jo monen vuoden takaa. Olis noloa jäädä kiinni valehtelusta...