pelkäättekö että joku tunnistaa teijät

Turkilmas
En mä liioin jaksa välittää vaikka joku tunnistais. En mä nyt mitenkään kenellekään mainosta että täällä kirjoittelen, mutta ei tosiaan olis maailmanloppu jos mut joku tunnistais.

Eikä oikeen voi käyttää mielikuvitustaan kun kirjoittelee, kun täällä on kuitenkin ainakin yksi joka tuntee mut jo monen vuoden takaa. Olis noloa jäädä kiinni valehtelusta...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
En mä liioin jaksa välittää vaikka joku tunnistais. En mä nyt mitenkään kenellekään mainosta että täällä kirjoittelen, mutta ei tosiaan olis maailmanloppu jos mut joku tunnistais.

Eikä oikeen voi käyttää mielikuvitustaan kun kirjoittelee, kun täällä on kuitenkin ainakin yksi joka tuntee mut jo monen vuoden takaa. Olis noloa jäädä kiinni valehtelusta...
Mä en ota tuttujen palstajuttuja niin vakavasti. Epätodet tänne kirjoitetut jutut on provoja ;)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Mä en ota tuttujen palstajuttuja niin vakavasti. Epätodet tänne kirjoitetut jutut on provoja ;)
No tuota näkökantaa en ajatellutkaan. Mä taidan olla tosikko :D

No en. Aikamoinen stalkkeri saa olla, jos mut täältä onnistuu tunnistamaan kirjoittamieni tietojen peruseella. Niin paitsi, jos on sattunut sopivasti vilkasemaan profiiliin, kun kuva on ollut näytillä. Mutta toisaalta olempa mä nikkinikin kertonut mm. serkulle sekä miehen siskolle, että eipä mulla mitään salattavaakaan täällä ole.. :D

muoks: Niin ja mieskin toki tietää nikin ja käy lukemassa välillä mun juttuja, mikä on musta ihan kiva asia, mä jopa ajoittan kannustan häntä siihen.. :D

en pelekää! Siskolle terkkuja :wave:
Ja jos joku minut tunnistaa, ei se haittaa. Pittäähän sitä antaa elämänsuolloo juoruämmillekkin. Kuinkas niitten elämä muuten sujjuis jos juorut loppuis kesken. Höh.

Yhteistyössä