G: Millainen on se ihminen josta et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Ruusa
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
laiskat ja hitaat,sellaset rumat ällöt ihmiset jotka pitää itteensä kuitenkin parempina kuin muut,katsovat nokanvartta pitkin ja luulevat olevansa jotain helvetin hienoa.Yök.

yks entinen luokkakaveri oli vähän...psyykkisesti hönö.
selitti kaikkee outoa ja sano koko ajan "vet du? äh, men du vet."
haisi KAMMOTTAVALLE ja kulki samoissa vaatteissa sen koko kolme vuotta. paitsi päätäjäisissä, sillon sillä oli minihame, pitkävartiset mustat saappaat ja pieni toppi :)

kyseli multa millasista vaatteista mä tykkään, ja milasista meikeistä. kerran puhuin kaverin kanssa että miten hienoo on jos ihminen uskaltaa käyttää värejä rohkeasti ja musitan sanoneeni esimerkkinä vihreen ripsivärin. no eikös tänmä tullut vihreeripsisenä kouluun seuraavana päivänä. testattiin että mitä jos kehuisin punasia saappaita....

poika04
Mä en tykkää ihmisistä jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Mua ärsyttää yli kaiken et arvostellaan toisten elämäntyyliä, ratkaisuja ja esim. varallisuutta. se saa mut näkemään punaista.

Ihminen joka tietää ja osaa kaiken paremmin kuin kukaan muu ja on aina oikeassa joten kaikkien on tehtävä kaikki niin kuin hän sanoo vaikka tietäisivät itse paremman tavan toimia. Entinen pomoni edusti tuota ihmistyyppiä tosi hyvin.
Ja vielä lisäys jos tuo kyseinen ihmis tyyppi huomaa että joku asia on tehty väärin (vaikka olisi tehty juuri hänen ohjeensa mukaan) on syy kaikkissa muissa paitsi hänessä itsessään

Sen elämäntehtävä on yrittää vaikeuttaa mun elämääni ihan joka käänteessä, sitä kiinnostaa sairaalloisuuteen asti mun tekemiseni ja tekemättäjättämiseni, puhuu musta silsaa joka käänteessä ja täyttää kaikki häiriintyneen persoonallisuuden tunnusmerkit muutenkin.

Välillä ärsyttää, nykyään tunnen sitä kohtaan enemmänkin sääliä :| .

Yhteistyössä