G. JOS miehesi pettäisi sinua

• Viestiketjun aloittaja sisar
  • Ensimmäinen viesti
sisar
Haluaisitko että mies pettäis sua naisen vai miehen kanssa?

Oon joskus miettinyt tätä ja pajon helpompi olis sulattaa jos mies pettäis mua miehen kanssa, eipä olis mussa ollut mitään muuta vikaa kuin että munat puuttuis :D Ja meidän suhde olis sitten siinä, ilman katkeria eroja ja mustasukkaisuus draamoja.

Jos taas mies pettäis mua naisen kanssa, miettisin koko ajan mikä siinä oli parempaa, mikä minussa oli vikana.Mitä en voinut antaa samaa kuin se toinen nainen, kun taas jos miehen kanssa jos pettäis olisi itsestään selvyys mitä en pystynyt tarjoamaan.

Eli mun vastaus on: Ehdottomasti mies.

Jos pettäisi miehen kanssa niin asia olisi enemmän ok. tästä on joskus kavereiden kanssa puhuttukin, ja naureskeltiin että se olisi aika hilpeetä jos miehen kanssa hellu olisi.
Nainen on kuiteski naiselle jotenki enemmän kilpakumppani B)

vieras
Naisen kanssa ehdottomasti. Jos pettäis mua miehen kanssa, tulisi sellainen olo, etten tunne yhtään miestäni, kun en tiennyt hänen pitävän myös miehistä. Jos tietäisin mieheni olevan bi, niin ihan sama kumman kanssa pettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesulayrittäjä:
Molempi pahempi. Kerrasta poikki. Jos pettäis mua naisen kanssa, näkis vielä ehkä lapsiaankin, mutta jos miehen kanssa, en päästäisi lapsiakaan enää lähelleenkään.
Eli homous tai biseksuaalisuus on muka este hyvälle isyydelle? :eek:
Isän tapaamisoikeus lapsiinsa säilyy kyllä, vaikka isä olisi homo/bisse.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja Pesulayrittäjä:
Molempi pahempi. Kerrasta poikki. Jos pettäis mua naisen kanssa, näkis vielä ehkä lapsiaankin, mutta jos miehen kanssa, en päästäisi lapsiakaan enää lähelleenkään.
Aivan sama mitä sä sanoisit, mutta homous ei ole este isyydelle ja et todellakaan sillä verukkeella voisi kieltää isää tapaamasta lapsia.

vieras
Mä en kyllä tajua nyt tätä logiikkaa...siis miksi niin moni valitsisi miehen. Eikö teitä häiritsisi se, että miehenne olisi salannut niinkin ison asian kuin biseksuaalisuuden? Mun mielestä asian kertomatta jättäminen olisi paljon isompi ja vaikeampi asia parisuhteen kannalta kuin vieraan naisen kanssa vehtaaminen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä tajua nyt tätä logiikkaa...siis miksi niin moni valitsisi miehen. Eikö teitä häiritsisi se, että miehenne olisi salannut niinkin ison asian kuin biseksuaalisuuden? Mun mielestä asian kertomatta jättäminen olisi paljon isompi ja vaikeampi asia parisuhteen kannalta kuin vieraan naisen kanssa vehtaaminen.
Ei sitä välttämättä ole tarvinnut salata, mistä minäkään voin tietää vaikka 10 vuoden päästä rakastuisin naiseen, vaikka nyt en edes voisi kuvitella sellaista tilannetta.

Yhteistyössä