G. JOS miehesi pettäisi sinua

• Viestiketjun aloittaja sisar
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä tajua nyt tätä logiikkaa...siis miksi niin moni valitsisi miehen. Eikö teitä häiritsisi se, että miehenne olisi salannut niinkin ison asian kuin biseksuaalisuuden? Mun mielestä asian kertomatta jättäminen olisi paljon isompi ja vaikeampi asia parisuhteen kannalta kuin vieraan naisen kanssa vehtaaminen.
Eihän kaikki sitä edes itse tajua ennen kuin tilanne tulee kohdalle.
Kyllä minäkin voisin seksiä naisen kanssa harrastaa eikä mieheni sitä varmaan tiedä? Ei se tee musta silti ehkä Bi:tä.. tai en tiiä tekeekö? :)
No jokatapauksessa eipä ole tullut puheeksi miehen kanssa..

Mä en kyllä tajua nyt tätä logiikkaa...siis miksi niin moni valitsisi miehen. Eikö teitä häiritsisi se, että miehenne olisi salannut niinkin ison asian kuin biseksuaalisuuden? Mun mielestä asian kertomatta jättäminen olisi paljon isompi ja vaikeampi asia parisuhteen kannalta kuin vieraan naisen kanssa vehtaaminen.
Ehkä se onkin niin helppo sanoa kun tietää että miehellä ei kiinnosta sama sukupuoli vähääkään ja jos alkaisi kiinnostaa niin minusta se olisi niin huvittavaa, että en ehkä naurultani pystyisi edes suremaan :D

vieras
Ei sitä välttämättä ole tarvinnut salata, mistä minäkään voin tietää vaikka 10 vuoden päästä rakastuisin naiseen, vaikka nyt en edes voisi kuvitella sellaista tilannetta.
Mulla oli jotenkin ajatuksena, että pettämisen jälkeen yrittäisimme jatkaa yhdessä. Ja silloin tää uusi bi-asetelma olisi mun mielestä monimutkaisempi kuin naispano. Ja olis se sitä varmaan siinäkin tapauksessa, että ero tulisi...

Yhteistyössä