Oletko kosinut

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Meillä ensin mies kosi, mutta mä halusinkin jo aiemmin naimisiin, joten kosin sitten miestä. Lähetin tekstarin sille jossa luki kutakuinkin: " mietiskelin tässä ja ajattelin kysyä että mitäs me turhia tässä odotellaan. Mennäänkö jo tänä vuonna naimisiin?".

Mies sitten soitti ja vastasi: "mä vastaan sun kosintaasi että kyllä".

Ja niin me sitten aloitettiin häävalmistelut :D

no kosinut, ja kosinut... :whistle: Olin varaamassa pappia kuopuksen ristiäisiin ja mies odotti autossa vauvan kanssa. Kysäsin siinä samassa sitten, et onko mahdollista meidät vihkiä samaa aikaa. täti sanoi, että on ja tarttisi vaan molempien nimet lappuun, että saa asiat eteenpäin. niinpä mä menin autolle ja sanoin miehelle, et me mennään sitten samalla naimisiin, kun poika kastetaan, että tuuppas laittamaan nimee lappuun. olihan se mies pikkusen, että HÄH :LOL: Mutta niin vaan mentiin samalla naimisiin. :heart:

Olen kosinut karkauspäivänä, hmm... noin sata vuotta sitten B) , sanoilla "mennäänkö kesällä naimisiin?". Mies vastasi tyypilliseen tapaansa "en tiiä niin"... ja kesällä kuitenkin vihittiin. Aivan hurjalta tuntuu että, heinäkuussa tulee jo 12 (ei sentään ihan sataa) vuotta niin nopiaan on aika mennyt :eek:

mm
Mun mielestä se on miehen asia, ja näin meillä tapahtuikin aikoinaan. Enkä koskaan edes vihjannut siihen suuntaan, vaan mies ihan itse halusi minut vaimokseen.
Tässä asiassa minä olen kyllä vanhanaikainen.
Jos ei mies kosisi, olisin sitten susiparina.

Yhteistyössä