Hakutulokset

1. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Ihanaa Kesis!!! :heart: :heart: Onnea kovasti, ihanaa kun siellä oli kaikki hyvin ja pieni tukevasti kyydissä! :hug: Ihan tuli onnenkyyneleet täälläkin! :'( :D Meinasi jo mahaa kääntää, kun äsken odotin että tää sivu aukeaa ja sun teksti tulee näkyviin.. :heart: Oon kyllä tosi onnellinen...
  2. P

Mä jo täällä jännitän Kesiksen ultrakuulumisia.. Jännittää niin, että maha ramppaa!! Voi kun siellä olis kaikki hyvin!! d :heart: b
  3. P

Toi on tosi yleistä että siinä vuoden iässä ja vähän sen jälkeen alkaa semmonen narinaikä! Meiän aurinkoisesta pojasta tuli kans kesäkuussa tosi kitiseväinen ja kaikki huomio olisi pitänyt koko ajan kohdistaa häneen. Olin ensin tosi hämilläni, et mitäs me nyt ollaan tehty väärin kun tämmöseksi...
  4. P

Kesis :heart: Kiva kuulla sun kuulumisia ja tietää että siellä luurailet! :D Mäkin jo odottelen, että koskahan alkaa se energinen keskiraskaus, tää väsymys on tosi puuduttavaa.. Nyt oon tosin vielä flunssassakin, joten se antaa (tai ottaa) oman mausteensa jaksamiseen. Kiva, ettei sulla etomista...
  5. P

Lis69 Tervetuloa mukaan joukkoon odottamaan! Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin! Rankkaa varmaan tuo teidän tilanne, voimia siihen!! Kummasti naisilta (ja miksei miehiltäkin) voi löytyäkin jostain piilosta voimia selvitä läpi yksinäisen arjen, jotenkin me vaan venytään vissiin...
  6. P

Allusmamma Ihana yllätys!! :heart: Taidan olla vähän herkillä, kun tostakin tuli taas tippa silmään.. :saint: Miehesi taisi lukea ajatuksesi ja koki, että nyt on skarppaamisen aika! Kyllä ne miehet aina välillä osaa yllättää, jotkut useammin ja jotkut paljon-paljon harvemmin.. :D Torey...
  7. P

Täällä taas reissattu viikonlopun ajan.. Huomenna mies palaa töihin lomalta ja paluu arkeen on eessä meilläkin täällä kotona. Nyt en taas ennätä kirjotella enempiä, paitsi Jonskiksen maitokyselyyn. Mä keitän puurot veteen ja poika juo aina maitoa ruoan jälkeen. Yhteensä menee varmaan 5-6dl...
  8. P

Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

Tosta saunomisesta sen verran, et mulla on tosiaan sama juttu kun viime raskaudessakin, et otsalohkoa alkaa jomottaa heti kun menen saunaan (tai takan lähelle tai lämpöseen suihkuun). Loppuu heti kun tuun pois lämpimästä. Sikäli en siis kauan jaksa saunoa, se on niin ikävän tuntunen päänsärky...
  9. P

Poni Paljon onnea!! :heart: :flower: Ihan herkistyin täällä synnytyskertomusta lukiessani.. :'( :D Ihanaa, että kaikki meni hyvin ja että sait tyttösen heti syliin tällä kertaa! Ja kiva, että kotonakin on hommat lähteny rullaamaan hyvin. :) Onnea-ponnea vielä! :heart: Pilkkis 12+3
  10. P

Millä kiertopäivällä teitte plussa testin?

Haamu 33/32 ja sitä seuraavina parina päivänä lisää haamuja. Sen jälkeen en enää jaksanut tehdä ja nyt rv12+2. :heart:
  11. P

Täällä oli iloisia ultrakuulumisia. Siellä köllötteli suloinen ihmisenalku, jonka sydän pomputteli reippaasti. :heart: Olo on helpottunut ja onnellinen! Jostain syystä sitä niin pelkäsi, että kaikki ei olisikaan hyvin. Mutta onneksi näin, nyt on olo heti paljon todellisempikin raskauden...
  12. P

Täällä oli ihania uutisia ultrassa! :heart: Sydän siellä suloisesti pompotteli ja kaikki oli hyvin. Aivan ihana lääkärikin oli. Laskettua aikaa ei lähtenyt muuttamaan, vaikka muutaman päivän heiton saikin. Olo on niin helpottunut ja astetta todellisempi myös. :heart: Nyt uskalsin sitten jo...
  13. P

Luminka :heart: Josko meiänkin poika sitten jossain vaiheessa.. Meillä on kans ollu kyl aina helppoa nuo nukkumaanmenot, mut toi kuulostaa jo ihan ylenpalttisen mahdottomalta!! :laugh: Mä täällä kärvistelen, 3h ultraan ja en sitten saanu nukuttua.. Tunnin oon täs jo pyöriny ympyrää. Kiva...
  14. P

Luminka :heart: :heart: Ihana tuo teiän tyttö! Varmasti menee hyvin isompaan sänkyyn siirtyminen! :heart:
  15. P

angelmum :'( :hug: Voimia koko perheelle!
  16. P

Moikka pitkästä aikaa! :wave: Täällä on mökkeilyt mökkeilty, eilen kotiuduttiin. Miehellä vielä tää viikko lomaa, ihanaa. Pahat olot on helpottanu, pientä etomista enää. Ihanaa sekin! :heart: Ja huomenna pääsee vihdoin ekaan ultraan, jännää! Äkkiseltään luin viikon tarinat, paljoakaan ei...
  17. P

Heippa! :wave: Täällä on palailtu mökkilomalta kotia. Täytyy huomenna lueskella kuluneen viikon tarinat, nyt ei oo virtaa.. Pahoinvointi lieveni kovasti mökkeillessä, pientä etomista ja hetkittäin yökkimistäkin vielä on, mutta keskimäärin olo on jo erinomainen! :D Ylihuomenna vihdoin eka...
  18. P

Kesis Isot halaukset ja onnittelut vielä täälläkin puolella!! :heart: :heart: Ihanaa, kun pääsit takaisin niin nopeasti!! :D Liimaa, liimaa, tarratossuja ja takiaistassuja.. :heart: Tää pakkaa nyt kamansa ja suuntaa mökille. Palataan taas ens viikon jälkeen! :wave: Pilkkis 10+5
  19. P

Kyrsä Niinhän se kotiäidillä on, ettei muita vaihtoehtoja ole kuin jaksaa ja pärjätä.. Kiva, että sullakin mies on apuna, paikalla ollessaan. Eipä kai sitä neljättä olis tulossa, jos ei mies koskaan olis tukena. =) Kääk, melkonen souvi tuo eskarireissu, kun koko porukan kanssa sinne raahaudut...
  20. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Kesis Onnea, onnea, onneaaaaaa!! :heart: :flower: :heart: Nähdään tuolla jatkoilla sitten.. ;) Ite lähen kohta puolekstoista viikoks reissuun, mutta sen jälkeen sitten! :D Allusmammalle Myös onnitteluja haamusta! =)

Yhteistyössä