Hakutulokset

1. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

TanjaSii ja muutkin mua viisaammatnoista harkkasupisteluista. Aiemmin niitä en ees välttämättä huomannut mutta nyt ne kyllä kiristää ja vatsa kovettuu niin että ahdistaa, onko se sun mielestä ihan normaalia? Vai alkaako tää ehkä oleen sit jo suuntaa kohti loppua:D Tänään kävellessä kovisteli...
  2. K

Jebbis tsemppiä ja voimia osastolle :heart: Hyvä että olette nyt hyvässä hoidossa! PTT täälläkin masu kovettuu varsinkin iltaisin tooosi usein ihan kivikovaksi. Lihastreeniä :D (mä oon monesti sanonut että onneks mun mahassa joku lihas ees treenaa) Ei se satu mulla, mutta on jotenkin tukalaa...
  3. K

TanjaSii *halit*:hug: Älä turhaan pyydä anteeksi! Toivottavasti olosi helpottaa ja vauva vielä ei lähtisi syntymään. Päikkärit on varmaan tänään paikallaan? Ja kai saat sitä parasetamolia tänään kaappiin varmuudeksi? Jaksuja.
  4. K

Aurinkoista huomenta :flower: ja hirmuisesti tsemiä kaikille, joilla vaivoja ilmennyt. Onneksi la:t on aina vain lähempänä! Ruususuu kiitos ajatuksistasi :) Täällä onneksi nyt on ainakin tuo lääke ja rauhallisesti ottaminen tuottanut tulosta. En suosittele kenellekään kuukauden asumista omien...
  5. K

Verenpaineista mullakin on valkotakkiverenpaineet. Joo-o, mutta kyllä niidenkin noususta pitää olla tarkkana. Meillä on neuvolassa ITE-piste, jossa itse mitataan paineet. Mun arvot on neuvolapäivinä koholla, jännitän vaakaakin ja sitä kun mua tutkitaan. Mutta kun kävin mittailemassa muina...
  6. K

Mä oon hirvee marisija, mutta että mua ketuttaa!!!! Sanoin mun äidille noin kaksi viikkoa sitten että en halua että meille tulee ketään yöksi kun vauva on syntynyt. Siis päiväseltään saa tulla käymään, mutta yöt pitää rauhoittaa. No tänä aamuna sitten "meidän varmaan pitää mennä sitten hotelliin...
  7. K

Tykyttelyistä mulla syke pyörii neuvolassa siellä 80-100 bpm kun jännitän niin paljon :D Kun mittailen kotosalla, niin se on 45-55 bpm. Sitä on hämmästelty neuvolassakin, mut sellanen se vaan on. Kuulemma pitäs jo olla korkeampi? Mä en jaksa tätä pahoinvointia! Hyvä päivä oli eilen kun en...
  8. K

TanjaSii tää mönkijä painaa aika paljon (kylkiluihin) oikealle tai sitten tuohon keskelle miekkalisäkkeen alle. Mutta miten musta silti tuntuu että tää maha on roikahtanut?! Ja sen lisäksi tää ihana matala sokerisuus/sokeriherkkyys niin siksi kai se yrppä tulee. Pelkäämpä vain mitä tää tekee...
  9. K

Kiitos Maanu uudesta pinosta :flower: TanjaSii täälläkin väsymystä, sellaista velttoa oloa. Yritän kuitenkin sinnitellä aina päivät hereillä, nukun sitten yöt kun tukki! Paitsi että kolme kertaa yössä pitää hypätä veskissä, mutta välit kyllä nukun. Täällä tuo oksentelukin vie voimia. Ja makea...
  10. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

Tipetsu Älä ajattele itsestäsi noin, olet maailman paras äiti omalle lapsellesi ja varmasti yhtä upea ja ihana nainen kun ketä tahansa meistä! Ja onnea vuosipäivästä :heart: p.s. mä kosin mun miestä tekstarilla; "will you marry me? Y/N"

Yhteistyössä