mami2010 piti kommentoida tuota verenpainetta. Mulla nyt siis kolmas raskaus, ja jokaisessa raskaudessa verenpaineet on neuvolassa koholla, vaikka en tiedosta jännittäväni sitä mitenkään. Kotona on kuitenkin aivan loistavat, joten lääkärit ja terveydenhoitajat jo ymmärtää mua. Lääkäri sano, että ei tarvi olla huolissaan niin kauan kun kotona mittaukset pysyy kunnossa. Eli ei pitäis olla sullakaan hätää. Joillakin ihmisillä on vaan ns. "valkotakkiverenpainetta", joka jostain syystä nousee aina kun joku muu mittaa, mutta itse mitattuna paineet on kohdillaan. Hyvä, että sulla on kotona mittari, jolla voit mittailla, niin ei tarvi olla huolissaan.
Huisp tsemppiä hurjasti tulevaan synnytykseen. Itellähän ei ole minkäänlaista hätää tuon asian suhteen, kun osaa suhteuttaa asian oikein Lähellä sairaalaa kyllä asutaankin, mutta meidän vauvat ei yleensä oo laskeutunu ennen la:ta, ja jos synnytys alkaa vesien menolla niin se lähinnä pelottaa. Mutta sinulla on tulossa kunnollinen extreme-reissu; kun joudut itse vielä ajamaankin. Toivottavasti saisit jonkinlaisen päivän tietää etukäteen, niin helpottais huomattavasti. Tsemppiä!
Tämmönen "ihana" uutinen pisti vielä silmään tuolta..
Kes
Huisp tsemppiä hurjasti tulevaan synnytykseen. Itellähän ei ole minkäänlaista hätää tuon asian suhteen, kun osaa suhteuttaa asian oikein Lähellä sairaalaa kyllä asutaankin, mutta meidän vauvat ei yleensä oo laskeutunu ennen la:ta, ja jos synnytys alkaa vesien menolla niin se lähinnä pelottaa. Mutta sinulla on tulossa kunnollinen extreme-reissu; kun joudut itse vielä ajamaankin. Toivottavasti saisit jonkinlaisen päivän tietää etukäteen, niin helpottais huomattavasti. Tsemppiä!
Tämmönen "ihana" uutinen pisti vielä silmään tuolta..
Kes
Viimeksi muokattu: