Hakutulokset

1. E

35+ Lapsettomat

Niiskunen, auh! Ei kiva tuo paksuneula pregnyl! Onko sinustakin tullut hoitojen myötä neulamasokisti? Viimemetrin piinailuihin paljon nyt vielä onnea ja voihan tuo hikoilu olla sitä itseäänkin. Laitan nyt omien solujeni veikkausrivit tähän. (eli hedelm., jakaut.siirtoon kaksi, pakkaseen)...
  2. E

35+ Lapsettomat

Hoppis, eri klinikoilla ollaan eri mieltä ja se mieli aina vaihtuu uusien tutkimusten ja kokemusten myötä. (Ja varmaan myös sen mukaan mihin klinikalla ovat itse perehtyneet ja mitä hoitoja tarjoavat). Eikä ihmekään, kun näistä vain tiedetään niin pirun vähän. Koko tuo kiinnittyminen ja alkion...
  3. E

35+ Lapsettomat

Pääsäisenä (ja vähän muulloinkin) meillä liikkuu vain ilkeät noidat. :|
  4. E

35+ Lapsettomat

Sovitaan Polkka ihmeessä. Eikö muuten ole aika perverssiä että ihan kuin nämä neulaamiset eivät riittäisi näissä hoidoissa, niin pitäisi vielä sinne akupunktioonkin mennä pistettäväksi. Josta muistui mieleen että olen alkanut tuntea kummallisen kovaa vetoa neulaus- kasvohoitoihin :O...
  5. E

35+ Lapsettomat

Ajanlaskun alku: dpo0 Soluja tuli kolmetoista. Jos ennustajan lahjani toimivat, näen että niistä hedelmöittyy 4-6, siirtoon tulee 0-2 kelvollista, pakastearkku tyhjä. Haluaisiko joku muukin veikata? Voitaisin perustaa ihan vedonlyönti peli näistä hoidoista. Joku voisi onnistua kerryttämään...
  6. E

35+ Lapsettomat

Toivorikas, joo taitaa olla dpo13 sinulla. Muutaman päivän varmaan voi vielä toivoa jos oikein toivorikas on. Itse olen kyllä myös varhain hanskat narikkaan heittävä. Dpo lasketaan siis niin, että ovispäivä (tai punktiopäivä) on dpo0. Eli sinulle siirrettiin neljäntenä päivänä (kolmipäiväinen?)...
  7. E

35+ Lapsettomat

Voi ei mitä huonoja uutisia, halauksia ja voimia molemmille.:headwall: Toivorikas, mulla tuli ensimmäinen hienoinen haamu vasta dpo13 (eli pp11). Mihinkäänhän se ei sitten johtanut, mutta voihan niitä olla myöhäisiä ja silti ihan kunnollisia kiinnittymisiä. Monesko dpo sinulla menossa, 12...
  8. E

35+ Lapsettomat

myy, kiva että vointisi on nyt parempi kuin viimeksi. Huomiseen peukut täpöillä! Siirtoon ja pakkaseen laadukkaita soluja! Perjantain ultranäkymät olivat kovin samanmoisella kaavalla kuin viiimeksikin. Kortisoni pisti kierroksia niin että sain nukuttua neljä tuntia. No, olipa ihanaa seurata...
  9. E

Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

Onko sinulla erityisen paljon folleja tulossa? Jos tämä on ensimmäinen hoitosi, voit varmaan keskustella jatkosta lääkärisi kanssa. Lääkitystä rukkaamalla varmaan onnistutte välttämään tuollaista kipuilua. Kovin yksilöllisiä nuo tuntemukset ovat. Itsellä tullut hoidoissa kymmenestä...
  10. E

35+ Lapsettomat

Sharlin, totta, pääsiäinen ja siksi monet jättiyllärimunat kuuluisivat ehdottomasti ajankohtaan :D. Polkka, krhm minkä kielikuvan pököstä ja pesästä tähän löysit! Eipä paljon paremmin näitä puuhia voisi esittää :D toivikselle ja hoppikselle oireetonta plussaa! myy, tsempit huomiselle...
  11. E

35+ Lapsettomat

Polkka, voi itku kuinka tylsä tulos. :( Toivottavasti täti tulee heti että pääsiäinen ei tule seuraavan siirron esteeksi. myy, yksityisellä käydään.
  12. E

11-hoidot

Lo, olisiko sinulla mitään tarkempia tietoja tuosta "rapsutustekniikasta", kuulostaa kovasti mielenkiintoiselta? Tai saako kysyä missä tuollaisia tehdään. Kiitos etukäteen.
  13. E

35+ Lapsettomat

Ohhoh, Hiiripöllö on nimimerkkinsä mukaisesti pimennossa, hipihiljaa liihotellut itselleen saaliiksi plussan! Onnittelut! Ja ihanaa kun maratoonarit löytää maaliin, se on niin lohduttavaa. Ja vielä PASsista. Teillähän oli ne fragmentoituneet siittiöt, eikö niin? Löydettiinkö keskenmenoille...
  14. E

35+ Lapsettomat

Jokohan Polkka olisi uskaltanut testata.... hui kun jännittää :eek:. Sharlin, mua aina pelottaa noi kirjat joihin upota sisään. Kun sitten ei saa enää mitään muuta aikaiseksi ja olo on epätodellinen. Hoppis ja Toivis, kauheesti tulee jännäiltyä teidänkin puolestanne, kun molemmat olette...
  15. E

35+ Lapsettomat

Aivan mahtavaa Soili!!! Niin se vaan voi käydä että vastoin kaikkia odotuksia nappaakin. Ihmeitä tapahtuu. Nyt todella paljon onnea ja peukkuja että homma pelittää loppuun asti. Ainakin arvot olivat kohdallaan!
  16. E

35+ Lapsettomat

Ou shit, pitääks sitä alkaa ahtaa suklaata vielä juustokuurin lisäks. Eilen uskalsin vielä käydä juoksemassa, mutta en enää tänään. Voi olla liikaa noille nitkuen venyville vanhoille sarjoille. Just tuon liikunnan hyllyttämispakko on se joka vetää loputkin vieterit rullalle :(. Uudelleen...
  17. E

35+ Lapsettomat

Sharlin, mun nähdäkseni pas luonnolliseen kiertoon tehdään niin, että ovulaation jälkeen tehdään siirto alkion iän mukaan. Eipä sitä halua tietenkään luovuttaa hoidoista ennen kuin on pakko henkisesti tai muuten. Polkalle pidän peukkuja - edelleen. Onko niin että myöskään mitään...
  18. E

35+ Lapsettomat

myy, vedetään se plussakin sitten ajallaan n-y-t-nyt kerralla :whistle: sharlin, olet ollut mielessäni tuon sairausepäilysi kanssa, mutten ole viitsinyt tunkeutua tsempittämään toiseen ketjuun. On se hitto että noissa lekureissakin on täysin alalle kelpaamattomia yksilöitä. Toivottavasti ja...
  19. E

35+ Lapsettomat

Huh, eipä sitä tule ajatelleeksi että niitä noin hyvin pitäisi ohjeistaa:D! Hyvä kun varoitit Hoppis! Mutta eikö siitä yhdestä ahnimuksesta olisi voinut saada kaksoset! Toivottavasti nyt Polkka saat sitten himounet viikonloppuna. Oletteko menossa putkeen seuraavaan siirtoon? Päästäänkin...
  20. E

35+ Lapsettomat

Hoppis, nyt superliimaa mukaan siirtoon ja toivotaan että elimistö oppi viimekerrasta;). Onnea piinailun alkuun! myy, joko aloitit piikit? toivorikas, sinullekin onnea huomiseen siirtoon! Tulee siis kolmipäiväinen tai pari matkaan. Mua ihan huvittaa, kun tuntuu että olet Polkka juuri...

Yhteistyössä