35+ Lapsettomat

Voi itku, että tämä voi olla näin vaikeaa! :headwall:

Toivis, sydämestäni toivoin, että teillä nyt viimein onnistuisi! Toivottavasti pääset taas pian jaloillesi. Toivottavasti teillä kaikki jäljelläolevat pakkasukot selviävät sulatuksesta.

Myy, onnea kyytiläisistä! Koita jaksaa positiivisin mielin. Toivottavasti tämä kerta on se kerta.

Sharlin, minäkin olen muutamaan otteeseen tehnyt samat temput: ruvennut toivomaan, että jos sitten kuitenkin... Ja pettymäänhän siinä on joutunut. Toivon todella sinullekin plussaa, todella olet sen jo ansainnut! :flower:

Ekis, meillä ei ole ollut mitään tukilääkityksiä... Pitäisiköhän vaihtaa klinikkaa, kun muuten kaikki pyörii samaa rataa...

Kyllä hoidot syö naista. :mad: Tyhmä minä, kun en edes uskalla jättää progesteronia pois... Pelkään, että teen tosi tyhmästi, jos teen sen vaikka eihän tässä enää ole mahiksia. Testipäivä on vasta lauantaina ja aineita pitäisi jatkaa kai sunnuntaihin. Eihän tässä ole mitään järkeä! Menkkatuntemuksia on, mutta progesteronit pitänee tädin poissa ensi viikkoon!

Viimeksi muokattu:
Oih Ekis, mullakin on ollut ikävä sua! ;) Miten sulla meni se punktio? Tulihan satoa?!

Hiukka taas apeita tunnelmia täällä. Voi kehno. :( Eikö kukaan saa edes sitä myöhäistä plussaa..? Edes haalean haaleaa haamua..??

Hoppis: ei sen tukilääkkeen lopettaminen olekaan helppoa, eikä niitä kannatakaan lopettaa ennenaikaisesti ilman erityistä syytä. Viimeistä edellisessä yrityksessä mä oikeastaan heittäydyin lopulta vähän nauttimaankin niistä viimeisistä pallurapäivistä... Epäonnistumisen itkut oli siinä vaiheessa jo itketty, mutta toisaalta ei ollut vielä menkkoja tai menkkaoireitakaan riesana. Ne oli siis sellaisia totaalisia välipäiviä. Ehkä tämä mun kohdalla johtui vähän siitäkin, että luomusti tuppaa kierto olemaan lyhyt, mikä on omiaan joskus kiristämään hermoja pari ylimääräistä kierrosta.

Myy joko nippailee? Vähänkö oon malttamaton... :p

Mitä muuten kuuluu Niiskuliinille?

Täällä omassa navassa nyt sitten kuitenkin tutkaillaan mahdollisuutta siirtoon ennen pääsiäistä. Aika näyttää. Yksi pulla menee uuniin jos menee, eikä tule mitään erityisempiä tukihoitoja (liekö se alkiokuoren avauskin ihan huuhaata kuitenkin...). Odotukset on hyvin, hyvin matalalla. Akupunktiota ajattelin kokeilla jossain välissä, pitäis vain varata aika.

Nips-nips-nipsailuja Myylle!

Ja kuulkaas kaikki leidit. Mä tein nyt sellaisen radikaalin vedon, että poistin kaikilta piinistelijöiltä merkinnät wanhoista inssiyrityksistä. Joillakin niitä siis yhä siellä roikkui mukana, mutta koko ykkösketju on nyt kuitenkin kovien hoitojen mimmejä. Eli otetaan annettuna, että itse kullakin on takana myös jokunen kevytyritys - kellä yksi, kellä useampi. Yks mitä voisi tietysti alkaa seuraamaan on siirtojen määrä... Mutta toisaalta ei sekään välttämättä niin valtavan kiinnostava tieto ole, kun tiedetään, että laatu ja määrä eivät kulje aina käsi kädessä.

Eli lista sivulla 204. Nostelen sieltä sitten taas. Muutkin saa päivittää jos huvittaa (valitse "Lainaa" ja poista Quote-tagit alusta ja lopusta).

Ekiiiis, miten meni? Toivottavasti kaikki on loistavasti! Kovasti täällä odotellaan kuulumisia.

Polkka, toivottavasti ehditte siirtoon ennen pääsiäistä. Minä olen päättänyt käyttää tämän progesteronipaketin loppuun ( vielä huominen jäljellä) ja lopettaa ne sitten. 3 päivää jää ottamatta, mutta jääköön. Me haluttaisiin ehtiä tehdä 2 PASia ennen klinikan kesätaukoa, joten pitäisi taas saada tuo täti kylään. Testaan toisen ja viimeisen kerran (turhaan) torstaiaamuna, ihan vaan kunnioittaakseni klinikan neuvoja testata lauantaina :kieh:

Toivis, miten siellä menee?

Viimeksi muokattu:
Ajanlaskun alku: dpo0
Soluja tuli kolmetoista. Jos ennustajan lahjani toimivat, näen että niistä hedelmöittyy 4-6, siirtoon tulee 0-2 kelvollista, pakastearkku tyhjä. Haluaisiko joku muukin veikata?

Voitaisin perustaa ihan vedonlyönti peli näistä hoidoista. Joku voisi onnistua kerryttämään rahaa voitoillaan aina seuraavaan hoitokierrokseensa. Ajatelkaa mikä etu! Kun täällä tulee muutenkin notkuttua niin näin olisi jotain hyötyäkin. Nämä voisivat olla sikälikin melko viihdyttäviä veikkauksia, kun lyönnissään sitä voi nojata ihan faktatilastoihin mutta jotta peli ei kävisi ihan tylsäksi niin jännitystä tuo faktori x, eli tuo arvaamaton inhimillinen tekijä.

myy, ihanaa että nyt siellä kiikkuu kaksi veijaria mukana! Toivottavasti niillä on hyvä tsemppihenki ja auttavat toinen toisiaan.

sharlin, mulla oli ihan sama "välivuoto" oikeana aikana viime kierroksella ja kävihän siinä mielessä yks ja toinen miete...

Hoppis, eipä se klinikan vaihto välttämättä ole huono idea jos hoidot ja keinot eivät edisty. Meillä klinikalla vaihdetaan aina jotain jos tulosta ei tule. Olisiko teillä mahdollista se vaihtaa?

Polkka, oikein hyvä että teillä nuo hoidot etenevät ripeää tahtia. Mitäpä sitä jäädä ihmettelemään ja peukaloita pyörittämään.
Alkionkuoren avauksella on saatu prosentteja nousemaan erityisesti iäkkäämmillä yrittäjälle. Meikäläisen ensimmäinen kemiallinen tuli alkionkuoren avauksen yhteydessä. Tosin lääkekin vaihdettiin eli mistä minkään lopulta tietää....

Tässä sellainen peruspaketti alkionkuoren avauksesta: Assisted Hatching of Embryos Increases IVF Success Rates

Ja ihan hyvä veto tuo kevythoitojen feidaus siinä vaiheessa kun IVF:iin siirrytty.

Akupunktio kiinnostaisi minuakin. Kerro jos löydät hyvän. Tai jos joku muu tietää.

Viimeksi muokattu:
Ajattelin Eka kokeilla tätä: Akupunktio & kiinalainen hoito. Oon vaan niiin saamaton varaamaan aikaa. Sovitaanko neulatreffit? ;)

Mä lyön vetoa että sun munista 7 hedelmöittyy ja 4 on hyvälaatuisia. Pääsiäispupu tekee näinä päivinä taikojaan.

*Muoks* Niin ja kiitti linkistä! Oih miten lohduton se kuvaaja. Alamäkeä tässä mennään tukka putkella.

Viimeksi muokattu:
Sovitaan Polkka ihmeessä. Eikö muuten ole aika perverssiä että ihan kuin nämä neulaamiset eivät riittäisi näissä hoidoissa, niin pitäisi vielä sinne akupunktioonkin mennä pistettäväksi.
Josta muistui mieleen että olen alkanut tuntea kummallisen kovaa vetoa neulaus- kasvohoitoihin :O. Seuraavaksi sitten fakiirin sänky vai?
Pitää vain tsekata että onko akupunktio tässä hoidon piinistelyvaiheessa hyväksi vai oliko se paras juuri hoitojen välissä.

Ekis, hienosti mennyt tähän asti. Mä veikkaan, että 8 hedelmöittyy, 6 jakautuu ja 4 hyvää jäljellä siirtopäivänä. 2 siirretään ja 2 jää pakkaseen ja selviää sulatuksesta. Tämä kerta johtaa toivottuun lopputulokseen. Minulla on näitä ennustajan lahjoja :). Kyllä ne kai meidän klinikalla jotain muuttaa, jos kovin vaaditaan, mutta kun tuntuu, ettei se oma asiantuntemus riitä. Nyt vaaditaan ainakin, että siirretään 2 alkota. Meidän klinikalla ovat sitä mieltä, että jos alkio ei kiinnity, on siinä alkiossa jotain vikaa. Siksi minun on vaikea uskoa, että he uskoisivat esim. alkionkuoren avaukseen!

Mäkin haluan neulatreffeille!

Tietääkö teistä muuten kukaan, miten pääsisi hiukan kiinni siihen, onko vika siittiöissä vai munasoluissa. Luin jostain esim. jakautumisen onnistuminen olisi nimenomaan munasolun ominaisuuksista kiinni... Muuta? Minä haluaisin alkaa keskustelemaan lahjasoluista, mutta kun ei yhtään tiedetä kummassa vika on. Kai sitä olisi helpompi aloittaa vierailla siittiöillä.

Viimeksi muokattu:
Voi surkeus sentään, Hoppis ja Toivis :hug:
Minä en ole edes uskaltanyt testata, virallinen testipävä olisi perjantaitaina, tänä aamuna kyllä kaivelin jo testitikun esille, mutta jänistin...pakko odottaa lauantaihin, kun on oltava töissä. Kokemuksesta tiedän, että jos/kun testaan negan aamulla, niin itkusilmin ei ole töihin menemistä. Tuntemukset on sen suuntaiset, että täti siellä jo kolkuttelee. Ja mikä raivostuttavinta, kuumat aallot, mistä ihmeestä ne nyt tulivat??? :kieh: Ei kai lugetkaan semmoisia aiheuta? Kaikki muut lugesivuvaikutukset on kyllä taas koettu. :headwall:

Myylle hirmuisesti onnea matkaan, aavistan että potrat kaksoset siellä suunnitelevat parasta teippautumisstrategiaa :)

Miun veikkaus Ekan munisbingossa on 8/5 :D

Hmm, piti käydä tsekkaamassa tuo Polkan neulatyynylinkki. Toukokuussa olis työmatka pääkaupunkiin, taidankin varata ajan samalle reissulle. Ei se voi olla pahempaa, kuin liian paksulla neulalla piikitetty pregnyl. Ja varmaan enempi hyötyäkin kuin siitä.

Hoppis, eri klinikoilla ollaan eri mieltä ja se mieli aina vaihtuu uusien tutkimusten ja kokemusten myötä. (Ja varmaan myös sen mukaan mihin klinikalla ovat itse perehtyneet ja mitä hoitoja tarjoavat). Eikä ihmekään, kun näistä vain tiedetään niin pirun vähän.
Koko tuo kiinnittyminen ja alkion ja "isännän" keskinäinen komminikointi ja kaikki mikä siinä voi mennä pieleen taitaa olla melkoisten arvausten varassa vielä. Siksi on niin helppo sanoa että alkiossa vika ja se siitä. Minä olen ymmärtänyt että vaikka niitä hyytymis- ja vasta-ainekokeitakin otetaan niin nekään eivät kerro vielä kaikkea. Taitaa siis olla niin että hoitojen mekaaninen puoli on pitkällä mutta kemiallinen - geneettinen vielä hakusessa. Tällainen tunne on minulle tullut. Mutta se on tietysti totta että kun ikää on, on se sellainen "paskanakki" jota ei helpolla ylitetä jos ollenkaan. Näillä mennään :)
Olen jostain käsittänyt että jos solut hedelmöittyvät hyvin ja jakautuvat toiselle päivälle hyvin ovat munasolut periaatteessa voimissaan. Jos kolmannelle päivälle hyytyvät voi spermaakin jo alkaa epäillä, kun se on milloin sperma alkaa vaikuttaa.
Minusta nämä selittämättömät jotka tahkovat hoitoja tuloksetta ja sitten ottavat ja raskautuvat uuden miehen kanssa humps, kertovat kaiken oleellisen, näistä ei vain tiedetä vielä kaikkea.

Niiskunen, auh! Ei kiva tuo paksuneula pregnyl! Onko sinustakin tullut hoitojen myötä neulamasokisti?
Viimemetrin piinailuihin paljon nyt vielä onnea ja voihan tuo hikoilu olla sitä itseäänkin.

Laitan nyt omien solujeni veikkausrivit tähän. (eli hedelm., jakaut.siirtoon kaksi, pakkaseen)
minä: 4, 1, 0
polkka: 7, 2, 2
hoppis: 8, 2, 2
niiskunen: 8, 2, 3

Kiitti tsempeistä Ekis ja Niiskunen. Pakko uskoa että pikkusoluset siellä nyt etsivät parasta koloa jatkaa elämää. Ajatuskin siitä että pitää aloittaa homma nollasta joskus syksyllä.. ei kiitos. Vaihtoehtoina on siis kaksi vauvaa ennen joulua tai yksi vuoden ekana päivänä. :D

Niiskunen nyt luottamusta peliin ja komea plussa ruutuun! :)

Ekis ollaan tosiaan piiniskaksoset, kun mulla oli myös loppusaldona 13 munista, niistä 8 oli kypsiä (loput oli epäkypsiä), 6 hedelmöittyi ja peliin jäi lopulta ne 2.
Eli sulle veikkaan seuraavaa: 7 hedelmöittyy, normaalisti jakautuu 5, siirtoon 2 ja pakkaseen 3. :)

Saas nähdä kenen kannattaa laittaa lottolappu lauantaina.

Ja hitsi, mäkin haluan neulatyynyksi jos tämä ei nyt jostain syystä natsaa. Oiskohan Pohjanmaalla paikkoja päästä rei'itettäväksi.. pitää alkaa googlaileen.. Voidaan perustaa veikkauskerhon ja poppariäitien lisäksi myös masokistimammat ry.:popcorn:;):cool:

Polkka meitä on useampia tällä palstalla, jotka ovat käyneet kiinalaisen rouvan luona.. toisilla hyviä kokemuksia ja toisilla ei. Itse olin ihan tyytyväinen. Paikka on pieni ja asiakkaita aina paljon, hoitopöytien välissä verhot ja rouvalla yleensä 3-4 asiakasta samaan aikaan ja pari odottamassa vuoroa, yksityisyydestä ei voi puhua. Kun kerrot rouvalle ongelmistasi, kaikki muut paikallaoliat todennäköisesti kuulevat, koska siellä on hiljaista. Hygienia on hyvä ja näppärästi laittoi neulat. Aina sai myös jotakin pahanmakuisia palleroita syötäväksi kotona. Hinta ei ollut kuitenkaan paha ja ainakin itse rentouduin..

Niin noista hedelmällisyysjutuista ja miehen vaihtamisesta.. on olemassa tutkimuksia, että nainen voi olla myös allerginen miehen siittiölle..

Mun veikkaus Ekalle : 8,5,4..

Nyt on sitten virallinen negasoitto vastaanotettu. No, olin sen jo surrut valmiiksi. Twist: jos menkat alkaa kunnolla tänään, siirtyy viimeinen pas toukokuun loppuun. Jos huomenna niin päästään siirtoon seuraavassa kierrossa. Syy: naikkarin IVF-labra on suljettuna pääsiäisen jälkeisen viikon! Prkl. Tsemppiä muille!

Toivis, voi itku :hug:. Oli niin toivonut plussaa sinulle! Minä tulen huomenna perässä lopullisen epävirallisen testini jälkeen, jonka jälkeen jätän progesteronit pois. Siksi testaan vielä tämän kerran, vaikka tulos tulee olemaan sama kuin maanantaina. Virallisena testipäivänä en aio testata lainkaan. Seuraavassa PASissa onnistutaan kyllä molemmat!!!!!

Sharlin, miten se allergia ilmenee, siis allergisuus miehen siittiöille!

Myy, nyt jo pp2. Ei enää pitkään niin saat testata sen plussan! :D

Niiskunen, ne kuumat aallot voi olla hyvä merkki!

Onko teille jollekin koitettu tehdä pitkää viljelyä ja jos ei niin miksi ei? Me pyydettiin sitä viimeksi ja olisivat tehneet, mutta suosittelivat 2 päivän viljelyä. He sanoivat että mielenkiinto alkaa siirtyä pois pitkästä viljelystä, koska jos saadaan muutamiakin pakkaseen, onnistumisen todennäköisyys koko hoitokerralla on näin suurempi kuin blastokystillä vaikka yksittäisen siirron blastokysti voittaakin. Heidän mukaansa sama hyvä alkio kiinnittyy sitten kun oma vuoro tulee. Ehkä näin, mutta toisaalta klinikalla sanotaan, ettei siitä ole tietoa miksi osa alkioista ei selviä sulatuksesta. Kuulemma siitä ei voi vetää sitä johtopäätöstä, että ei-selviytyneet alkiot eivät olisi olleet hyviä, ja meillä vain noin 50% selviää pakkasesta. Toivottavasti päästään meidän kuudella pakasteoliolla edes kahteen siirtoon.

Viimeksi muokattu:
Sharlin, ai tuo akupaikka oli tuo epämääräinen : /. Taitaa sitten jäädä minulta ainakin väliin. Kuulostaa liian "kinkkiseltä".

Darling, olen pahoillani mutta siittiösi saavat minut aivastamaan. Auttaisikohan tuohon siittiöallergiaan mahdollisesti sitten se kortisoni?

Pahoittelut Hoppis ja Toivis. Onneksi teillä molemmilla luuraa PASsi ihan nurkan takana.

Mielenkiintoista tietää että nyt siirrytään taas pitkistä lyhyisiinviljelyihin. Ees taas. Alkioiden sulatuksesta selviämiseen vaikuttaa paljon labran taso. Solujen pitäisi olla juuri tietyssä vaiheessa jakautumisprosessia kun ne pakastetaan. Jos ovat väärässä vaiheessa, eivät selviä sulatuksesta niin hyvin. Tää mua just ärsyttää, ettei yhtään tiedä näiden solulabrojen toiminnasta ja tasosta. :mad: :headwall:

Hoppis, olisiko sinulla jotain lähdettä tuosta lyhyen vs. pitkän viljelyn tuloksista passeineen per hoitokierros? Vai mistä kuulit aiheesta? Ja tarkoitetaanko pitkällä nyt pelkästään blastoa vai jopa kolmen päivän viljelyä??

veikkausrivit perjantain siirtoon:
minä: 4, 1, 0
polkka: 7, 2, 2
hoppis: 8, 2, 2
niiskunen: 8, 2, 3
myy: 7, 2, 3
sharlin: 8, 2, 3 (tarkoititko että 5 jakautuu normaalisti? ja kun meille siis siirretään kaksi jos selviä, niin pakkaseen jää silloin 3 ei neljä)

Hauskaa, saa nähdä kuka osuu oikeaan :)

Viimeksi muokattu:
Ekis, nyt en ole yhtään varma näistä luvuista, mutta jostain olen lukenut, että blastolla onnistumisen todennäköisyys olisi 50% luokkaa (jos siirrettävää jää), kun normaalissa lyhyessä viljelyssä todennäköisyys olisi n. 30%. (meille klinikalla sanottiin vaan, että blaston onnistumistodennäköisyys on vähän suurempi kuin lyhyellä viljelyllä... Mitään lukuja ei annettu.) Tämä tietysti vaihtelee henkilöittäin. Lisäksi olen ymmärtänyt, että blastojakin voi toki pakastaa, mutta silloin sulatuksen on onnistuttava täydellisesti, koska solut ovat jo alkaneet erikoistua. Riskit ovat vähän suuremmat blaston siirrossa. Kolmen päivän viljely parantaa mahdollisuuksia verrattuna kahteen päivään, koska jotkut alkiot lopettavat kehityksen kahden päivän jälkeen. Sitä, kuinka paljon kolmen päivän viljely parantaa mahdollisuuksia, en tiedä.

Sharlin ja Eka: joo tiedän että se on se mesta. Siitä kirjoitellaan useammillakin palstoilla, olen lukenut jutut. Luultavasti en kyllä saamattomuuttani tule koskaan aikaa varanneeksi.

Olikos se nyt sitten huomenna, kun Eka-Bingo ratkeaa? Mitä palkintoja olikaan tiedossa lähinnä oikein veikanneille? Tanskan matka? Neulakokoelma?

Lista päivitetty 20.4.2011. Wanhat listat ihailtavana sivulla 189.

1. KEVÄÄN PIINAILIJAT (A–Ö) :whistle:
Armi74 36/34................ 1. ivf 5-6/2011
Chloe70 40/43.............. 3. ivf:n 2. pas keväällä
ekavekara- 40+, fel....... 4. ivf tuoresiirto 15.4. (dpo 3)
Engeli 40-/40+.............. 2. icsi 5/2011
Heidari 36/47................ 1. ivf 4/2011
Hoppis73 37/40............ 3. ivf/icsin 1. pas 5/2011
Katrin 38/34................. 2. ivf 5/2011
Myy75 35/45................ 2. ivf (1. icsi) tuoresiirto 11.4.
Polkka 37/34................. 1.ivf/icsin 2.pas 20.4. (dpo 2-3)
Rosmariini -74 36/37...... 1. icsin 1. pas 5/2011
Sharlin 35/41................ 2. ivf/icsi (?) luovutetuilla; pas 5/2011
toivorikas-72 38/47......... 4. icsin 3. pas 5/2011

2. TAUSTALLA (A–Ö) :wave:
Arielle75 35.................. 4.ivf/icsi?
Carinna 38/34............... 3.icsi:n 1.pas?
Fiia 69 41/36 ............... 1.icsi, pas helmikuu..?
Hope-75 35/?............... 1.pas 2/2011; jatko?
Iines-74 36/41.............. 4.ivf?
janetski74 35/35........... 4.icsi?
Laura-70 40.................. 1.iui; tulos..?
MariAnne-S 40/37.......... 6.ivf?
Marjaana 39/?............... 2. ivf 2011
Miisamari 36/36............. 5.icsi, seuraavaksi lahjasolut?
Minska 38/?................... 4.icsi
Niiskunen 36/29............ 1. ivf vk13/2011
Ninnatar 36/32............... ???
pekku 35...................... 2.ivf 1.pas 24.2.
Piitu75 35/?................... Hoidoissa 9 v. sitten, nyt uusi yritys
Rebec 37/43.................. 6xiui, nyt uusi yritys; 1.ivf; jatko?
Relish 35/38................... 1.ivf?
Seinäkukkanen 45........... adoptioalkion siirto 1/2011 nega
sico 37/39...................... 1.icsi 1.pas 12/2011; tulos..?
Sintu74 36/35................ 2.iui, 2.ivf 1.pas, 3.ivf 2-3/2011?
Solakka Silakka 41/40..... 2.ivf, siirto luovutettuihin soluihin?
StellaR 38/45................. 5.ivf?
Vesiheinä 39/43.............. 3.ivf?

3. PLUSSANNEET :popcorn:
Tikru70, tyttö 22.8.09........... 3.ivf
Maaria, poika 17.12.09.......... 5.icsi
Vaahtokarkki, tyttö 13.1.10 ... 3.icsi
sarina13, tyttö 17.2.10........... 1.ivf:n 1.pas
talvikauris, poika 24.3.10....... 1.ivf
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat)..... 3.ivf
vilhelmiina72 (tuplat)............ 1.siirto luovutetuilla, takana 6xivf omilla
Auringonkukka, tyttö 30.5.10.. 3.icsi
tyhmäblondi73....................... 1.ivf:n 1.pas
idaliina, poika 21.7.10............. 2.icsi
Möhkö-72.............................. 1.ivf/icsi
mileena................................. luomu
Wäinö................................. .. luomu, inssiä odotellessa
Mullu, poika 29.10.10............. 3.icsi:n 2.pas
meriharakka........................... 2.ivf
jipsis.................................. .... luomu
Villiheinä, LA 20.11.10............. 3.ivf/icsi
Siiri Sisilisko............................ luomu
wellamo................................. . 1.ivf:n 3.pas
karmilla................................ ... 1.ivf
PetKat.................................. ... 1.ivf
Liisa34................................. .... 1. icsi:n 1.pas
vilkas75................................ ... 1.iui
wabisabi................................ .. 2.ivf
Anja73.................................. .. 1.iui
Miso.................................... .... 1.ivf
Libby................................... .... 1.ivf
Hysteria................................ ... 1.icsi
Marinatar............................... .. 4.ivf
ikäneito70 40........................... 1.ivf/icsi:n 1.pas
Salina 38/?.............................. luomuna puregonin kera
Kukka73 37/42........................ 1.icsi
Sinivatukka 40/37.................... 3.ivf; ero, uusi mies, luomuplussa
Soulmama 37/40..................... 2.ivf
xaara LA vko 03/2011.............. kolme hoitoa, tauko, luomuplussa
+++++ 2011 PLUSSAUSJÄRJESTYKSESSÄ +++++
Frangipani 35/39.....................1.ivf
Hiiripöllö................................ 4.ivf:n 1.pas
Sointu2010............................ 2.icsi (icsi-stimulointiyrityksiä monia)
Porina 38/?............................ clomit

Viimeksi muokattu:
ekikselle jo hyvä veikkausrivi käynnissä, nyt vaan jännätään kuka voittaa ja mitä.. :D oisko palkintoa plussa testiin, eikä vaan voittajille vaan reilun pelin vuoksi osallistuneille, ettei tuu paha mieli kelleen.. :)

heidari ja hoppis kiitti tsempeistä. ja pian saa tosiaan testata, onhan jo pp2. ja oon tosiaan niin raskaana ;) eilen himoitsin kaupassa silliä (?!), söin illalla koko pikku purkin ja tänään lähti kaupasta mukaan tonnikalapasteija tuubi(en oo koskaan aikaisemmin ostanut), eli ihan selvät merkit on kun näin outoja himoja pukkaa heti.. ;) alkiot vaatii kalaa!

Yhteistyössä