Heippa vaan kozmic!
Hyvä kysymys tuo uskon pysyminen...: /
Tällä hetkellä istuskelen sohvalla ja mietiskelen maanantain siirtoa... Lekuri kun taas miettim että voikohan sinne kahta laittaa kun on toi kaksiosainen kohtu. Huoh. niinkuin sinne olis ikinä kukaan jääny oli yks tai kaks siirretty.
Meillä tosiaan vasta jotain kolme vuotta yritystä takana... jona aikana käyty 4 inseminaatiota tampereen avalla, IVF ja ICSI turun avalla (oli 500 halvempi kun tre) ja nyt siis menossa toinen ICSI TAYS:ssä.
Tähän hoitoon olen kokeillut lisäksi akupunktiota ja muuttanut ruokavaliota akupunktiohoitajan ehdotusten mukaisesti, ohjeet tuli myös miehelle...
Tää on vaan niin raivostuttavaa kun mieli heittelee jatkuvasti poulelta toiselle.
Ehkä tää nyt onnistuu/ei onnistu taaskaan.
Eikä toi TAYS helpota asiaa ollenkaan. Mun paperit oli jäänyt kesälomien alla siihen pöydälle joten hukkaan meni viisi viikkoa hoitojen etenemisessä. Ja taas se yksi lääkäri siellä lässyttää ettei meille anneta kuin kaksi hoitoa siellä kun ollaan käyty yksityisellä hoidoissa. Ehkä mun naama vaan ärsyttää...
Ja nyt tässä hoidossa vissiin tulee mukaan aspiriini ja kortisooni, jotka ilmeisesti voi auttaa kiinnittymisessä. Näin jälkikäteen kun mietin miksi vasta nyt tässä hoidossa, kun siinä sitä ongelmaa tuntuu olevan.
Viimeksi oli 11 munasolua joista 8 hedelmöittyi yks top alkio, ei mitään pakkaseen ja tää oli pitkällä kaavalla,
Tähän hoitoon palattiin lyhyeen kun tulokset ollut parempia sillä. Eli nyt oli perjantaina 11 munasolua ja maanantaina saa sit tietää lisää..
Sitä vaan elättelee toivetta mutta yritän hillitä itseäni ettei sit tipu niin hirveän korkealta.
Adoptiota ollan kanssa mietitty mutta kun rupee tota ikääkin olee niin ei taida sekään niin helppoa olla.
Minä 35 ja mies 32. Kun olen kuullut että niissäkin on ikärajoja....
No eipä tässä auta kun toivoa että onnistuisi...
Ja tsemppiä sulle kozmic jos vielä lähdette yrittään.