Terveppä terve, eevi-antero ilmoittautuu :xmas:
Nat, olipa mukava kuulla sinusta, onnea pienelle perheellenne! :flower:
Toivottava tietysti olisi, ettei täältä kovin montaa pitkänmatkalaista löytyisi, mutta jos teitä siellä on, niin olisi hauska kuulla teistä.
Meillä (minä 33, mies 34) on nyt alkanut neljäs - ehdottomasti viimeinen - IVF-hoito. Pää ei kestä enää enempää. Kolme ensimmäistä tehtiin julkisella, tämä neljäs nyt yksityisellä. Taustalla yritystä vuodesta 2006, yksi keskenmennyt luomuraskaus clomien ja "isojen" hoitojen välissä v. 2008. Julkisella tehdyissä tutkimuksissa ja hoidoissa meistä kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa. Nyt yksityisellä teetimme lähes kaikki mahdolliset testit, joissa kävi ilmi, että minulla on veressä vasta-aineita jotka estävät alkion kiinnittymisen. Toivomme nyt, että kortisoni toisi ratkaisun tähän ongelmaan.
Olen nyt viikon verran niiskutellut Suprecuria, ja piikitykset (Pergoveris+Menopur) alkanevat viikolla 7. Jännittää ihan hulluna. Lopputulos ei niinkään, kun olen jo alistunut ajatukseen, että lapsia ei tule - mutta se kaikki mikä noihin hoitoihin aina liittyy. Mielialanmuutokset. Piikittäminen itsessään (kun olen näiden hoitojen myötä saanut hirveän piikkikammon).
Noh, kattellaan, sano.
opcorn:
Varmaan aktivoidun kirjottelemaan enemmän sitten kun piikitykset alkavat.
- eevi-antero -