Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Seksiorjana arkussa seitsemän vuotta! :o

Siis missä noita sairaita ihmisiä sikiää? Jatkuvasti tulee tommosia uusia tapauksia ilmi |O
  2. KumiAnkeli

Katsokaa!!

yik :snotty: Mä en sitten yhtään tykkää tommosista, mutta siskoni tykkää munkin edestä :whistle:
  3. KumiAnkeli

Voi että mä ihastuin tähän taloon!!!Mitäs ootte mieltä projektista?

ihana ja vielä edullinenkin :whistle:
  4. KumiAnkeli

Saako jostain kaupasta sitä

peggybundy. Ahaa, no ehkä pitää tuohon marsipaaniin tyytyä, jos on helpompi käsitellä. Mulla vain ollut ihan päinvastainen kuva.Kiitos
  5. KumiAnkeli

miä, just tota tarkotin
  6. KumiAnkeli

ok. Katson mitä löydän :) Kiitos
  7. KumiAnkeli

En tarkoittanut, sitä vaahtokarkki juttua kerran kokeilin ja pli niin pyllystä, että lensi koko kakku sen jälkeen roskiin. ei kestänyt hermot
  8. KumiAnkeli

Juu, niin saa ja sitä olen käyttänyt, mutta jotenkin tuntuu, et tosta sokeri jutusta sais hienomman pinnan
  9. KumiAnkeli

onko joku ollut seksikutsuilla?

Olen ollut. Meille piti kutsut yks mies, joka oli tosi vaivautunut ja nolo koko esittelyn ajan :whistle: Ihmettelen, et kuinka tuommoinen onkin ryhtynyt siihen hommaan
  10. KumiAnkeli

Mitä hajuvettä käytätte tällä hetkellä?

tommy girl ja habby tällä hetkellä käytössä
  11. KumiAnkeli

sokerimassa juttua mitä käytetään marsipaanien tapaan kakkujen koristeluun? :whistle:
  12. KumiAnkeli

Miksi lasta ei saa meikata?

Kyllä mäkin tukkaa kreppaan ja kihartelen tytölle 7v, mutta ripsaria en kyllä vielä anna laittaa(mutta en niitä tuomitsekkaan jotka sitä laittavat, jokainen kun taplaa tyylillään) ihan vaaleaa luomiväriä tyttö on ostanut, joka ei kyllä suuremmin näy ja huulikiiltoa myös :whistle:
  13. KumiAnkeli

Saa onnitella

Onnea :flower: :wave:
  14. KumiAnkeli

Taas näitä synttäri juttuja

Juu, kiitos :D
  15. KumiAnkeli

En ymmärrä..huutiksesta..

Auts :o mutta eiköhän se niin mee, et jos joku ihan tosissaan tykkää, niin on valmis maksamaan melkeinpä mitä vain, että sen saa.
  16. KumiAnkeli

Taas näitä synttäri juttuja

Poitsulla olis sunnuntaina 6v synttärit ja ei vielä mitään ideaa, mimmosen kakun väännän tai mitä suolasta tarjoan. tää on niin tätä. Aina menee ihan viimetippaan :ashamed: Joku vois heilauttaa taikasauvaa ja loihtia meille nuo tarjottavat :whistle: :headwall:
  17. KumiAnkeli

mulla jännittää....

bd peukutuksia :D
  18. KumiAnkeli

8 jäljellä........

Onnea koitokseen ja lujaa tahtoa =)
  19. KumiAnkeli

IHANAAA:D))))

:)
  20. KumiAnkeli

Kuka on vielä???????

Juu olen, mutta kausiluonteista kyllä toi on. välillä menee vieläkin perhoset vattassa kun pusutellaan :heart: 12v yhdessä ollaan oltu

Yhteistyössä