En ymmärrä..huutiksesta..

• Viestiketjun aloittaja en tajuu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellähän on kaksi korotusautomaattia huutanut kilpaa. Tuossa syy, miksi en ikipäivänä itse korotusautomaattia käytä.
Mikä se syy siis on, en tajunnut?

Jossakin vaiheessa nuo kilpahuutajat ovat molemmat päättäneet käyttää korotusautomaattia. Huomaat sen, kun katsot kellonaikoja, koska tarjoukset ovat tulleet. Kun kaksi huutajaa ottaa korotusautomaatin käyttöön, hinta pomppaa hetkessä hurjasti ylöspäin.

mielenkiinnosta
Siis selvennän nyt vielä mitä en ymmärtänyt.
Kun siihen automaattiinhan laitetaan se maksimi, niin sehän on vaan hyvä keino varmistaa että saat tuotteen itsellesi sillä summalla mitä olet valmis maksamaan.
Huutaisit joka tapauksessa siihen saakka jos joku muu korottaisi välillä.

Automaatin kanssa tuo vaan tapahtuu hieman nopeampaa.

Vieras
Mä en tajua, mitä järkeä mitään on huutaa ennen kuin 5 minuuttia ennen kohteen sulkeutumista (todella harva kohdetta sulkee ennen aikojaan). Moni korottaa hintaa monilla kympeillä, vaikka pienellä oveluudella voisi saada tuotteen halvallakin - edellyttäen, että joku muu tuotetta himoitseva ei myös tajua/ehdi tulla varmistamaan asemiaan kohteen sulkeutuessa. Tässä syy, miksi mä en koskaan käytä korotusautomaattia. Ei oo mitään järkeä itse sitä hintaa miljoonaan kertaan korotella.

mielenkiinnosta
Mutta jos se toinen on joka tapauksessa laittanut sen automaatin niin joudut sä sitä hitnaa korottaa kuitenkin sitten viime minuuteillakin.

Ymmärrän kyllä nyt mitä tarkoitat.
On tuo automaatti hyvä jos ei vaikka ehdi olla koneella kohteen sulkeutuessa.

Yhteistyössä