8 jäljellä........

Nimittäin tupakoita askissa.
Ja sitten katsotaan kenen hermot kestää mua. :saint: :saint:
Noiden jälkeen en aio ostaa yhtään askia tupakkaa itselleni, enkä poltaa edes miehen askista :xmas: :saint:

Täytyy huomenna käydä ostamassa koviketta itselle kaupasta........ :xmas:

Emilia
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia:
Mä voisin vielä kans käydä, huomenna kun lopetan! Toivottavasti.

Polttaako ap puolisosi? Meillä polttaa ja se vaikeuttaa mun lopettamista :/
Juu, kyllä tuo armas polttaa. Sekin voi vaikeuttaa tätä projektia :/
Mutta ollaan me kovia! Meillä on toisemme :D :LOL:

mun lopettamista helpotti se että tuo mies polttaa... Kun pari päivää olin sinnitellyt niin aloin käymään ukon kanssa "tupakilla" eli menin ulos tupakille mutten polttanut. Näin ei tarvinnut päästä tavasta eroon vaan ainoastaan tupakista...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
mun lopettamista helpotti se että tuo mies polttaa... Kun pari päivää olin sinnitellyt niin aloin käymään ukon kanssa "tupakilla" eli menin ulos tupakille mutten polttanut. Näin ei tarvinnut päästä tavasta eroon vaan ainoastaan tupakista...
Varteen otettava idea. Mutta entäs toteutus, kun mies on tämän viikon iltavuorossa ..... Ja ... niin no, oishan tuo ensviikolla kotosalla, kun olisi aamuvuoro...

Emilia
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
En mä kyllä pystyis, tänäänkin kuolasin ikkunasta kun mies poltti pihalla *häpeää*

Mut ensimmäinen päivä ilman röökiä!!! Nukahtamisesta tulee vaikeaa, mutta periksi en anna =)

Yhteistyössä