sokerimassa juttua mitä käytetään marsipaanien tapaan kakkujen koristeluun? :whistle:
KumiAnkeli 21.05.2008 #3 Juu, niin saa ja sitä olen käyttänyt, mutta jotenkin tuntuu, et tosta sokeri jutusta sais hienomman pinnan
Juu, niin saa ja sitä olen käyttänyt, mutta jotenkin tuntuu, et tosta sokeri jutusta sais hienomman pinnan
KumiAnkeli 21.05.2008 #5 En tarkoittanut, sitä vaahtokarkki juttua kerran kokeilin ja pli niin pyllystä, että lensi koko kakku sen jälkeen roskiin. ei kestänyt hermot
En tarkoittanut, sitä vaahtokarkki juttua kerran kokeilin ja pli niin pyllystä, että lensi koko kakku sen jälkeen roskiin. ei kestänyt hermot
Miä 21.05.2008 #9 http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Bake/Products/16223 Tätäkö?
PeggyBundy 21.05.2008 #11 Sokerimassa on vaikeampaa käsitellä kun marsibaani. Kaulittaessa hajoaa helpommin. Ja maksaakin enemmän. Eroaa marsibaanista siten ettei sisällä mantelia. Värivaihtoehtoja on kyl paljon enemmän.
Sokerimassa on vaikeampaa käsitellä kun marsibaani. Kaulittaessa hajoaa helpommin. Ja maksaakin enemmän. Eroaa marsibaanista siten ettei sisällä mantelia. Värivaihtoehtoja on kyl paljon enemmän.
KumiAnkeli 21.05.2008 #12 peggybundy. Ahaa, no ehkä pitää tuohon marsipaaniin tyytyä, jos on helpompi käsitellä. Mulla vain ollut ihan päinvastainen kuva.Kiitos
peggybundy. Ahaa, no ehkä pitää tuohon marsipaaniin tyytyä, jos on helpompi käsitellä. Mulla vain ollut ihan päinvastainen kuva.Kiitos