Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Mä haluuuuun

Lämpimiä joulutorttuja :p
  2. KumiAnkeli

3,5v pojan suusta juuri äsken...

:heart: :D Ihana
  3. KumiAnkeli

Mitä teette tänään isänpäivänä?:)

Mä oon ollut aamun töissä.Ruokiksella tulin keitämään miehelle kakku kaffit ja annettiin paketti ja sit kerkesin ompelemaan nuorimmaiselle pöllö paidan. Nyt klo 15 mennään appiukolle syömään kakkua.
  4. KumiAnkeli

Onmo muita jotka rakastaa tulikuumia, pitkiä suihkuja??

Minä, minä, minä. Kaikki muut perheestä aina manaa, jos iskee vessahätä silloin, kun mä olen suihkussa, kun koko vessa on ihan höyryssä ja kuuma. Mä viihdyn siellä ihan minimissään puolisen tuntia.
  5. KumiAnkeli

Voiskohan tänään jo

laittaa ikkunaan jouluverhot? Niin tekis mieli, kun on luntakin satanut. mä sitten raaaakaastaaan joulua.
  6. KumiAnkeli

Se olis sitten niin kuin töihin

lähtö ihan pian :whistle:
  7. KumiAnkeli

täytyy tehdä jo kalluppi kuka uskaltaa edelleen elää normaalia elämää vaikka possutauti jyllää

Normaalisti elellään. Sitähän sais koko ajan elää pelko persuuksis, jos sille linjalle lähtis
  8. KumiAnkeli

G: Lempparipuuronne?

Riisipuuro ehdottomasti :p Mä en muita puuroja syö (kaurapuurosta mulle tulee aina hiki :whistle: ) Niin joo, nyt meinasin valehdella :ashamed: Syön mä vispipuuroa, se on kans hyvää
  9. KumiAnkeli

Jekku miehelle *TURHA*

:headwall: :whistle:
  10. KumiAnkeli

Paras sipsi?

Ne liiterin juustonaksut :p ja barbegue dippi . tuola kaapissa onkin niitä 2pss
  11. KumiAnkeli

Levittääkö teidän

Imee hyvin
  12. KumiAnkeli

no niin, arvostelkaas mun mekot ....

Nättejä on =)
  13. KumiAnkeli

Tekis mieli ruveta ompelemaan

Kiva, kun löytyi muitakin laiskimuksia :D
  14. KumiAnkeli

Tekis mieli ruveta ompelemaan

pojalle pöksyjä, mutta mä en saa nyt itseäni ylös tästä sängystä ja koneelta. |O Laiskotuttaa
  15. KumiAnkeli

Hienot villahousut! :D *kuva*

Aivan täydelliset :D Sä olet taitava
  16. KumiAnkeli

Ideoita, miten saan lapsen ottamaan lääkkeen?

anna pieni nami palkaksi siitä, jos maistuu lääke pahalle, niin lääkkeen jälkeen heti hyväskä suuhun, niin häviää paha maku. Meillä tuo toiminut.
  17. KumiAnkeli

Ikääntymisen merkit toden totta alkavat näkyä

vanhuus ei tule yksin :D
  18. KumiAnkeli

G: Oireet possurokotteesta ja milloin ilmaantuivat?

pojalle ei tullut mitään ja tyttö sai eilen, käsi kipeytyi melko heti ja tänään kuumetta 37,8 ja käsi niin kipeä, että ei voi sitä käyttää ja pienikin kosketus tuntuu valtavana kipuna
  19. KumiAnkeli

onkos nyt muutakin flunssaa liikenteessä kun sika????

On kyllä, niin kuin aina ennenkin on ollut.
  20. KumiAnkeli

Lapset kotiin päiväkodista Gee sikainfluenssan varalta?

No en ottais, paitsi silloin jos sinne iskee hirmuinen epidemia, et suunnilleen joka toinen päiväkotilainen sairaana. Noita tauteja tulee ja menee, eikä ne tähän sikaflunssaan todellakaan lopu.

Yhteistyössä