no niin, arvostelkaas mun mekot ....

• Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alempana oli nätimpiä mekkoja, ne retrokuvioiset <3 Olisi muuten kivempi nähdä ne ihmisen päällä, saisi paremmin kuvan miltä näyttävät.
heti kun se torso saadaan mahtumaan jonnekkin.
:D Ok, sitä odotellessa =)

(Osaisinpa minäkin tehdä tuollaisia retromekkoja :p )

BootyPeppi
Alempana oli nätimpiä mekkoja, ne retrokuvioiset <3 Olisi muuten kivempi nähdä ne ihmisen päällä, saisi paremmin kuvan miltä näyttävät.
heti kun se torso saadaan mahtumaan jonnekkin.
:D Ok, sitä odotellessa =)

(Osaisinpa minäkin tehdä tuollaisia retromekkoja :p )
neuleesta kun tekee niin ei ole vaikeaa....

Kauniita malleja on. mä edelleen haaveilen että osaisin ommella itselleni ns. häämekon, meillä kun on hääjuhlat pitämättä. Kyse ei ole kuitenkaan morsiuspuvusta vaan enempi fiftarityylisestä (onkohan se oikea sana?!?) mekosta. Yritin jo kerran mut meni pipariksi, kun kropan mittasuhteet ei vastaa mitään valmista kokoa.. :ashamed:

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Kauniita malleja on. mä edelleen haaveilen että osaisin ommella itselleni ns. häämekon, meillä kun on hääjuhlat pitämättä. Kyse ei ole kuitenkaan morsiuspuvusta vaan enempi fiftarityylisestä (onkohan se oikea sana?!?) mekosta. Yritin jo kerran mut meni pipariksi, kun kropan mittasuhteet ei vastaa mitään valmista kokoa.. :ashamed:
harmillista. Entäs jos teettäisit? tai jos viet sen mekon alun ompelijalle joka sitten sovittaa ja tekee siitä sopivan?

harmillista. Entäs jos teettäisit? tai jos viet sen mekon alun ompelijalle joka sitten sovittaa ja tekee siitä sopivan?
Se on niin kallista.. Teettää siis alusta asti. Mutkun vartalo on osittain kokoa 38, osittain 40 ja rinnanympärys jotain 44 niin en osaa muokata itse vaikka kuinka yritän.. Tosin mekkoa yritin tehdä jo 4 vuotta sitten, ja taidotkin on siitä karttunu jo. Uskaltaiskohan yrittää?!?

BootyPeppi
Se on niin kallista.. Teettää siis alusta asti. Mutkun vartalo on osittain kokoa 38, osittain 40 ja rinnanympärys jotain 44 niin en osaa muokata itse vaikka kuinka yritän.. Tosin mekkoa yritin tehdä jo 4 vuotta sitten, ja taidotkin on siitä karttunu jo. Uskaltaiskohan yrittää?!?
tottakai uskallat....pyydä joku kaveri tekemään sitä sovitusta sun kanssa. on paljon helpompaa tehdä ne muutokset sitten.

BootyPeppi
http://rockabella.tyylitaivas.fi/asu/kisikkamekko-sydan
Vähän tähän tyyliin, mutta sellasilla pienillä hihoilla kuitenki, mikskäs niitä taas sanottiin??
rockabella tekee aivan ihania vaatteita :D tykkään koluta tota tyylitaivasta itsekkin. toinen ihana on FionaTimantti.

Yhteistyössä