plaah
Ei harmita, kunhan ihmettelenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En tietenkään saa....ei siellä ikinä käy ketään Harmillista, että sinua se harmittaa...
Ei harmita, kunhan ihmettelenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En tietenkään saa....ei siellä ikinä käy ketään Harmillista, että sinua se harmittaa...
juu ei ole muuta ajateltavaa, mut kiva jos saat tätä kautta huomiooAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:toki voit ihmetellä....jos ei muuta ajateltavaa ole
Kiitos samoinAlkuperäinen kirjoittaja plaah:juu ei ole muuta ajateltavaa, mut kiva jos saat tätä kautta huomiooAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:toki voit ihmetellä....jos ei muuta ajateltavaa ole
Kiitos älä nyt kade oleAlkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Ihania mekkoja! :heart: Olen niiiiin kateellinen |O
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ihania, varsinkin se ylempi mekko =) =)
se alempi tarttis nähdä päälle puettuna niin siitä saisi paremman kuvan.
mä olen taas ihan hurahtanut keväällä mekkoihin....ennen oli vaan muutamaAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:En tykännyt, mutten ole mekkoihminen muutenkaan...
tykkään!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kiitos tässä pari lisää....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2227250/syksyn-mekot/
ei nuo trikoomekot paljoa osaamista vaadi.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Hienoja :flower:
Kun ittekin osais, mut ku on neulasormi täysin hukassa niin ei auta
Mä yritin ommella koneella ihan pelkkää suoraa saumaa (lyhentää housuja) ja sekin meni ketuiks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei nuo trikoomekot paljoa osaamista vaadi.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Hienoja :flower:
otappa paperi ja ompele siihen eri viivoja, sahalaitaa yms. opit...mä ompelin monen monta...Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä yritin ommella koneella ihan pelkkää suoraa saumaa (lyhentää housuja) ja sekin meni ketuiks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei nuo trikoomekot paljoa osaamista vaadi.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Hienoja :flower:
kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Voi, kun osaisin. Olen kade ja kivoja mekkoja.
mä olen saanut niin paljon negatiivista palautetta siitä kun olen kuvannut päälläni vaatteita, etten tee sitä enää. torsolle laitan heti kun työtilat ovat löytyneet. noista kaikista vaatteista on kyllä kuvia myös ihmisen päällä mutta en siis laita niitäAlkuperäinen kirjoittaja Miili:Olin jo kirjoittamassa että näyttävät lähinnä navettatakeilta, siis kun ovat tolleen litassa eivätkä sen torson päällä. Mut noi viimesethän on tosi kivoja, upeita. Ne ekatkin varmaan ois jos olisivat ihmisen päällä.
Mä taas olen niin kyllästynyt siihen mustavalkoiseen, että välillä on kiva kokeilla muulla yhdistelmällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tykkäisin ekasta, mutta mustavalkoisella liituraidalla.