Ikääntymisen merkit toden totta alkavat näkyä

Ryppyjä en vielä löytänyt, mutta ei mulla kaksikymppisenä tällaisia silmäpusseja tullut, vaikka kuinka valvoi.

Järkyttävä näky - onneksi ei itse tarvi katsella... pitää vaan muistaa vältellä peilejä ;) :xmas: :kieh:

firequeen
itse juuri tuossa rähmät pois pestyäni, toljotin tyrmistyneenä otsaryppyjäni, joista mies kaakatti kauhistuneena yksi päivä ja lapsesta asti olleiden tummien silmänalusten kavereiksi ilmestyneitä pusseja. kiva. henkisesti tuntee olevansa 19, mutta peili keroo että on sen 29 eikä tästä nuorrenuta...

firequeen
pitää ostaa se lumenen uusi tehovoide +30 iholle... lupaa häivyttää ikääntymisen merkin ennenkuin nousevat pintaan :D exest future vai mikä hemmetti se nyt oli... käyttävätkö muuten muut aamu ja yövoiteita ?! mie käytän, vaikka mies jaksaa aina mainita sen yhden sanan "humpuukia"..

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
pitää ostaa se lumenen uusi tehovoide +30 iholle... lupaa häivyttää ikääntymisen merkin ennenkuin nousevat pintaan :D exest future vai mikä hemmetti se nyt oli... käyttävätkö muuten muut aamu ja yövoiteita ?! mie käytän, vaikka mies jaksaa aina mainita sen yhden sanan "humpuukia"..
En käytä, ne ON humpuukia... yksi kaveri on kemisti ja väitellyt juurikin aiheesta. Ja aika pätevät todisteet oli sille, että perusvoiteet ajaa saman asian paaaaaljon halvemmalla.

Mutta tietenkin, jos noista voiteista saa paremman mielen ja kauniimman olon, niin mikäs siinä. En siis tarkoita tuomita tai mitään.

Yhteistyössä