Me varasime just pöytä ravintolaan,mut mä en jaksa mihinkään mennä,saako kerrankin mennä laitamatta ravintolaan?
T: istun vieläkin väsyneenä sängyssä,läppärin kaa :|
T: istun vieläkin väsyneenä sängyssä,läppärin kaa :|
kuulosta hyvältä ja mä täällä aamusta huutan antakaa mun nukkua vielä hetkeks :|Alkuperäinen kirjoittaja qq:Aamulla katettiin aamupala ja isänpäiväkakku pöytään. Annettiin isän nukkua vielä 2 h lapsen heräämisen jälkeen (tänä aikana esivalmisteltiin mm päiväruoka, salaatit jne) ja sitten käytiin herättelemässä iskä ja antamassa lahjat. Sit nautittiin yhdessä aamupalaa. Aamupalan jälkeen rakenneltiin legoilla koko perhe.
Nyt lapsi päiväunilla ja päiväunien jälkeen laitan valkosipuliperunat uuniin muhimaan ja lähdetään koko perhe ulkoilemaan. Sitten syödään hyvin ja vietetään iltaa koko porukalla.
Mitä annoitte lasten kanssa miehelle lahjaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kuulosta hyvältä ja mä täällä aamusta huutan antakaa mun nukkua vielä hetkeks :|Alkuperäinen kirjoittaja qq:Aamulla katettiin aamupala ja isänpäiväkakku pöytään. Annettiin isän nukkua vielä 2 h lapsen heräämisen jälkeen (tänä aikana esivalmisteltiin mm päiväruoka, salaatit jne) ja sitten käytiin herättelemässä iskä ja antamassa lahjat. Sit nautittiin yhdessä aamupalaa. Aamupalan jälkeen rakenneltiin legoilla koko perhe.
Nyt lapsi päiväunilla ja päiväunien jälkeen laitan valkosipuliperunat uuniin muhimaan ja lähdetään koko perhe ulkoilemaan. Sitten syödään hyvin ja vietetään iltaa koko porukalla.
ei mitään,kun koko juhla unohdinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä annoitte lasten kanssa miehelle lahjaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kuulosta hyvältä ja mä täällä aamusta huutan antakaa mun nukkua vielä hetkeks :|Alkuperäinen kirjoittaja qq:Aamulla katettiin aamupala ja isänpäiväkakku pöytään. Annettiin isän nukkua vielä 2 h lapsen heräämisen jälkeen (tänä aikana esivalmisteltiin mm päiväruoka, salaatit jne) ja sitten käytiin herättelemässä iskä ja antamassa lahjat. Sit nautittiin yhdessä aamupalaa. Aamupalan jälkeen rakenneltiin legoilla koko perhe.
Miltä susta tuntuis jos miehesi unohtaisi äitien päivän ? Ja ravintolassa syötte joka viikko muutenkin monta kertaa, joten onko tuossa mitään erikoista? Sinä maksat siinäkö se?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ei mitään,kun koko juhla unohdinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä annoitte lasten kanssa miehelle lahjaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kuulosta hyvältä ja mä täällä aamusta huutan antakaa mun nukkua vielä hetkeks :|Alkuperäinen kirjoittaja qq:Aamulla katettiin aamupala ja isänpäiväkakku pöytään. Annettiin isän nukkua vielä 2 h lapsen heräämisen jälkeen (tänä aikana esivalmisteltiin mm päiväruoka, salaatit jne) ja sitten käytiin herättelemässä iskä ja antamassa lahjat. Sit nautittiin yhdessä aamupalaa. Aamupalan jälkeen rakenneltiin legoilla koko perhe.
:ashamed: mutta varasin nyt pöytä ravintolaan,eli kaikki kai ok
me mennään isänpäivän pöydälle,eli se on erikoisempi kuin tavallinen ja ei se mitään jos hän unohda ja hänkin unohdaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miltä susta tuntuis jos miehesi unohtaisi äitien päivän ? Ja ravintolassa syötte joka viikko muutenkin monta kertaa, joten onko tuossa mitään erikoista? Sinä maksat siinäkö se?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ei mitään,kun koko juhla unohdinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä annoitte lasten kanssa miehelle lahjaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kuulosta hyvältä ja mä täällä aamusta huutan antakaa mun nukkua vielä hetkeks :|Alkuperäinen kirjoittaja qq:Aamulla katettiin aamupala ja isänpäiväkakku pöytään. Annettiin isän nukkua vielä 2 h lapsen heräämisen jälkeen (tänä aikana esivalmisteltiin mm päiväruoka, salaatit jne) ja sitten käytiin herättelemässä iskä ja antamassa lahjat. Sit nautittiin yhdessä aamupalaa. Aamupalan jälkeen rakenneltiin legoilla koko perhe.
:ashamed: mutta varasin nyt pöytä ravintolaan,eli kaikki kai ok
millä tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten musta tuntuu että ap yrität provota tälläkin aiheella...?
olimme,isän päivän seisovapötässä se oli,ei mitään erikoista,lapsille ihan ok oli,nyt väsyneenä he nukku autossa,eli autossa ollaan vielä,illalla mulla työtAlkuperäinen kirjoittaja f:joko olitte syömässä? mitä söitte? oliko hyvää? tykkäskö lapset? Mitä teette illalla