Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Tyhmäkö olen?

Huoh, taas näitä yksinkertaisuuksia. Ei kait se ikää kysy, jos muuten menee yksiin ja tykkää. Eiköhän se ole aikuisilla ihmisillä ihan sivuseikka?
  2. KumiAnkeli

Tää on aivan hanurista!

Musta tää on hyvä uudistus :D
  3. KumiAnkeli

Puetteko lapsenne hienosteluvaatteisiin kun lähdette kauppaan?

Unohtui sanoa, et vähän tää on samaa kaliiperiä, kun eräs tuttuni osti reimatecin puvut, mutta ulkoilessa ja päiväkodissa käyttää kirpparilta ostettuja asuja, ettei reimat vain kulu. Järjenkäyttö sallittua XD
  4. KumiAnkeli

Puetteko lapsenne hienosteluvaatteisiin kun lähdette kauppaan?

No ei ole. Meillä kyllä käytetään kaupassa ihan samoja vaatteit, kuin koulussa, ulkona, kylässä, päiväkodissa. Vai pitääkö noihin jokaiseen olla omat erilliset kuteet?
  5. KumiAnkeli

Onko kukaan muu jo tilannut bb 24/7?

Mä oon miettinyt tilaamista, mutta vielä en oo tilannut. Kait mulle riittää taas ihan perus kanavan antimet.
  6. KumiAnkeli

Olenko ainoa joka tykkää uudesta ulkomuodosta?

Mä tykkään kans, vaihtelu virkistää=)
  7. KumiAnkeli

G: Mikä on ollut raskausajan himosi?

ekalla oli näkkäri ja päällä tomaattia sekä piimää juomaksi. tokalla mehujätskit ja kolmannella meni säkillinen mandariinejä joka päivä
  8. KumiAnkeli

Mies reissussa

Joo toi on niin totta tyuio :D
  9. KumiAnkeli

Huomasin lapsen joulujuhlissa että

Äläs nyt, eiköhän se ajan myötä "rauhotu"
  10. KumiAnkeli

lapsuuden haaveammatti ja nykyinen ammatti

Parturi piti tulla, mutta hoitaja olen
  11. KumiAnkeli

Muilla mammoilla korkea syke?

No pakko tottua, tai siis jos ei salpaajat ole käytössä, niin ei paljon vaihtoehtoja. Mutta jos nousee 120, niin on kyllä ihan maatonin juossut olo ja ei jaksa mitään ja silloin yleensä on pakko salpaaja ottaa. Mulle lääkäri sanoi, että ei se ole pidemmän päälle hyvä jos sydän jskyttää. Rasittaa...
  12. KumiAnkeli

, mutta saanko näyttää mun uusinta mukia? (kuva siis) uusi kuva sivulla 6

Niin siisti :) Oot kyllä taitava
  13. KumiAnkeli

Muilla mammoilla korkea syke?

Mulla on päälle satasta. Salpaajat ollut käytössä, mutta jouduin lopettamaan, kun eivät sopineet ja nyt on uudet laukussa (kolmannet), mutta en ole uskaltanut aloittaa (jokseenkin lääkevastainen)
  14. KumiAnkeli

Onpas mies minnuu katsellu tarkkaan viime vuodet...

:D Miehet on niin miehiä ;)
  15. KumiAnkeli

Te kellä kolme lasta..??

9,7 ja 3
  16. KumiAnkeli

Vilautanpas teille.. ;D *kuva*

Niin siisti :D
  17. KumiAnkeli

auts

|O Naisten ihanat vaivat taas saapui eilen. 2pv maannut tuskissa. voiton puolella aletaan nyt olemaan. Ei se mitään jos vaan vuotais kun härän kurkusta, mutta nää kivut. mitkään särkylääkkeet ei auta. Kuumaa suihkua tullu otettua monta kertaa, kun se pikkusen helpotaa.
  18. KumiAnkeli

mitäs teillä tapahtuu juuri nyt ? ;)

Lapset on isän kanssa uimassa, ja minä täälä kotona koiruuden kanssa
  19. KumiAnkeli

Olenko ainoa joka ei osaa juoda alkoholipitoista juomaa(olutta, viiniä, jne)?

Eihän se mikään absolutisti ole jos siideriä juo :headwall: Mä olen juonut, mutta en juo enää. Seuraavana päivänä pulssi kohoaa valehtelematta 180, ja olo siitä johtuen ihan hirveä. Tahdon, että lapsilla on äiti vielä pitkään. Olenko mä sitten tätänykyä uusio absolutisti :D
  20. KumiAnkeli

Mun elämä on niin turhaa

voimia :hug: Kyllä se päivä vielä tulee, kun aurinko paistaa. Aikaa saattaa mennä ja varmaan meneekin, muta joku päivä tuntuu paremmalta. Tiedän että ehkä nämä sanat eivät just nyt tunnu miltään ja ajatelet, että ei mun kohdalla, mutta usko vaan, kyllä se paistaa. Kokemusta on.

Yhteistyössä