Onpas mies minnuu katsellu tarkkaan viime vuodet...

Äsken kun töistä kotiuduin ni mies tuli halaamaan ja katsoi silmiäni ja kysyi:

"Miten siun meikit on tuollee? Onko ne levinny jotenki vai ootko tarkotuksella tehny tuommoset kiemurat?"

Piti oikein peilistä käydä katsomassa naamaani ja huomasin, et meikit on kuten pitääkin...ja samalla lailla oon silmienrajaukset tehny jo kohta 10 vuotta
:whistle: Piti sit mieheltä kysyä, et eikö se oo aiemmin huomannu, et miulla on aina rajaukset noin, ni vastaus oli: "En mie siun silmiä oo ikinä niin tarkkaan katsonu."

:eek: :whistle:

Tuosta tulee mieleen isäni.. mulla oli tosi monta vuotta ihan pikimusta tukka, ja sitten yhtäkkiä muutin sen räikeänpunaiseksi. Kun sitten menin käymään isäni luona, se kysyi, että olenko laihtunut.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Tuosta tulee mieleen isäni.. mulla oli tosi monta vuotta ihan pikimusta tukka, ja sitten yhtäkkiä muutin sen räikeänpunaiseksi. Kun sitten menin käymään isäni luona, se kysyi, että olenko laihtunut.
:LOL: Isä rekisteröi, että jotain on muuttunut ja ajatteli, että ainakaan laihtumisen kommentoimista nainen/tyttö ei voi loukkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
:LOL: Isä rekisteröi, että jotain on muuttunut ja ajatteli, että ainakaan laihtumisen kommentoimista nainen/tyttö ei voi loukkaantua.
Mä veikkaan kans tätä :)

Yhteistyössä