mitäs teillä tapahtuu juuri nyt ? ;)

• Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
täällä mies vääntää pasteijoita, taapero viskoo iloisesti nokkamukia eikä vielä ainakin kärsi rokotteesta ( ensimmäinen osa kausi-influenssaan) ja äiti jumittaa koneella ja kuuntelee himiä :D

5-vuotias odottaa lastenohjelmien alkamista ja pomppii ympäriinsä, 3-vuotiasta koitan saada hereille päiväunilta, ei vaan meinaa jaksaa nousta... Mies on vielä töissä, ja mun pitäis kai siivoillakin, eikä vain istuskella tässä... :whistle:

Piika-äiti
17-v ja ystävänsä ja 15-v ja ystävänsä musisoivat jotain progelta kuullostavaa yläkerrassa, taapero ja isänsä valmistautuvat syömään eikä päivällä otettu possupiikki näytä pienen menoa mitenkään hidastavan ainakaan vielä, 13-v maanittaa taaperoa pois yläkerrasta. Minä istun koneella.

sikis
Lapset leikkii, mies makaa sikaunfluenssassa (eristin sen tonne makkariin) ja minä roikun koneella. Tiskari ja pyykkäri tekee hommia, kohta puhtaat kuivumaan rumpukuivaimeen.

vieras
'Meillä' käy normaali kuhina, ihmisiä juttelee ja nauraa, joku kävelee ohi, puhelin soi, toinen tuo mulle just teetä (kiitti!), aurinko alkoi paistamaan ja paljasti tahrat ikkunassa, mietin mitä vielä tekisin vai lähtisinkö vaan kotiin. Normaali hetki toimistossa. :)

Yhteistyössä