Hakutulokset

  1. S

    Kauanko pitää olla karkkilakossa, että pääsee imelänhimosta eroon!?

    mä en koskaan ollu karkkilakossa... se vaan jäi pois yhtäkkiä.. ei vaan tehnyt enää mieli...
  2. S

    Mitä töitä te tai miehenne teette jotka saatte kuukaudessa

    molemmat myyjiä ja just ja just saadaan yhdessä tuo summa rikottua :whistle:
  3. S

    Missä muualla sataa-------------LUNTA :o(

    pohjois-pohjanmaalla on edelleen lunta... :D
  4. S

    Akvaarion omistajat ( kotiloista )

    ku osat kotilot on silleen kyljellään..eli vaan se kotilo rulla näkyvissä.. toisilla on taas se rulla selässä...ja sit ne on ku etanoita..sarvet ja kaikki.. mä en tiiä mitä noi on...luultavasti noita postitorvikotiloita
  5. S

    kauanko menee työkkärin matkakorvauksessa ???

    ok... eli mahdollisuus että ne tulee tän kuun loppuun mennessä on olemassa :D
  6. S

    Pennun odotusta..Pennut syntyi

    meillä joulusta asti alkanut odotus päättyy nyt tämän kuun viimeinen sunnuntai kun karvapallo saadaan kotio :heart:
  7. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    joo niin voi..
  8. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    näin mä sen ajattelin.. että jos kerran pari käytän niin se on sit siinä.. se on saanut pari arvostelua ja ne saa luvan olla tyytyväisiä siihen...
  9. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    ei ole sijoituskoira siksipä mä ihmettelinkin että miksi ihmeessä mun pitää sit pakolla sitä juoksuttaa... jotain se sano että ku ensimmäinen pentue niin olis kiva että näkyis sit pentuhistoriassa pentujen arvoja...tai jotain... mut mä haluan agilityä enkä näyttelyä :headwall:
  10. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    minä peruisin tuon kaupan jos olis noi sheltti jonot pikkasen lyhyemmät täällä pohjoisessa.. mä voin siinä kerran pari käyttää sen näyttelyssä mutta sen näyttelyn on oltava pohjoissuomessa...mä en sitä etelään kiituta prkl...
  11. S

    kauanko menee työkkärin matkakorvauksessa ???

    viime tostaina pistin sen sisälle... joudunko tylysti vaan muutaman kuukauden sitä odottelemaan vai kuinka nopsaan se yleensä tulee.. kävin siis työhaastattelussa eri paikkakunnalla ja työkkäristä tuli myöntävä päätös korvaukselle...tosin rahoja ei oo näkynynnä
  12. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    Siis ei voi olla tosi.. kenneli josta olemme ottamassa shelttiä päätti pistää viime tingassa ehdon, meillä on käytettävä sitä koiraa näyttelyissä koska hänen teini ikäinen tyttärensä on sitä mieltä että siitä koirasta on mahdollisuuksia paljon siihen.. :kieh: :kieh: mä olen ostamassa...
  13. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    Siis ei voi olla tosi.. kenneli josta olemme ottamassa shelttiä päätti pistää viime tingassa ehdon, meillä on käytettävä sitä koiraa näyttelyissä koska hänen teini ikäinen tyttärensä on sitä mieltä että siitä koirasta on mahdollisuuksia paljon siihen.. :kieh: :kieh: mä olen ostamassa...
  14. S

    Koska olet viimeksi saanut yv:n?

    viime vuoden puolella tais olla
  15. S

    Häät ja kasvissyöjävieras

    entäpä jos ystävällä olis kala-allergia ??? ei auttais nyppiminen.. tosin mä en tiedä.. mua ärsyttää monesti häissä ku lohi ja hyvä salaatti on samassa astiassa... enkä mä voi sitten syödä sitä salaattia ku siinä on ollut sitä lohta.. sit ilman lohta on todella tylsää ja mautonta...
  16. S

    En tajua noita lentäjien palkkoja...

    se koulutuskin maksaa vajaa 100 000e et kaipa se pitää saada laina maksettua pois :laugh:
  17. S

    Mikä mulla on

    välillä tulee... tai oikeastaan tulee mietittyä että syntyykö ihminen uudestaan...ettei muista tätä aikaa...
  18. S

    Miksi tuntuu että sektiolla syntyneet lapset, joita ei ole imetetty ovat useammin kipeänä kuin alatiesyntyneet, imetetyt?

    molemmat tulleet alakautta korvakierteet molemmilla, imetin esikkoa 3kk ja kuopusta 6kk muutoin ovat olleet harvoin sairaana..tyyliin kerran pari vuodessa
  19. S

    Tuliko mätkyjä vai palautuksia?

    ei oo tullu vielä.. mulla pitää tosin se sitten palauttaa ku tuli ajettua autolla tuolla rukalla jo viime vuonna... kyllä sieltä pitäs muutama satanen tulla...toivottavasti ... :ashamed:

Yhteistyössä