Hakutulokset

  1. S

    Mistäköhän se viestii, jos toinen unohtaa hääpäivän

    korkeintaan siitä että on huono muisti...
  2. S

    Syöpöttelevä lapsi kuriin, miten?

    jätä tehdessä se sokeri pois.. näin mun äiti tekee mun isän herkuille..isällä siis diabetes...
  3. S

    Syöpöttelevä lapsi kuriin, miten?

    kerääkö esim jotain lego juttua...näitä laatikoita tai jotain ?? sellaisenhan aina vois ostaa mitä ne nyt olikaan.. kortteja tai jos kuukauden jaksaa niin levy, elokuva?? jotain ei syömistä...
  4. S

    hankkiiko teillä mies vaatteita lapsille?

    joskus tuo...jos löytää jotain kivaa.. muutoin minä hoidan
  5. S

    Tuleekohan alexander stubb koskaan

    ja mä toivon että siitä tulis pressa meille.. olispahan kerrankin edustuskelpoinen pressa
  6. S

    Syöpöttelevä lapsi kuriin, miten?

    vähän hankala homma joo.. eikö todellakaan kelpaa mikään terveellinen vaan hakemalla hakee nuo kaikista epäterveellisimmät...?? entä jos jotain palkitsemis juttua kokeilisit... että jos syö hedelmiä tai muuta terveellistä niin saa jotain aina viikon jälkeen ???
  7. S

    mä yritin tilata hm:n ennakko kuvaston

    omien tietojen muokkaamis kohdasta..oikeassa reunassa on ruutu mihin pitää panna täppi että tilaa ennakko kuvaston :D ja sit tallentaa...
  8. S

    mä yritin tilata hm:n ennakko kuvaston

    nyt löyty...heti ku valitin asiasta niin löysin.. olis pitänyt valittaa vaan jo aikaisemmin :laugh:
  9. S

    mä yritin tilata hm:n ennakko kuvaston

    omien sivujen kautta mut mä en löydä sitä.. mistä ihmeestä se sieltä tehdään ??
  10. S

    pitäskö huolestua? 3v poika piirtelee pahoja asioita

    meillä esikko purki tulipalon just piirtämällä.. meillä oli se tuhopoltto yritys olikohan se 05 vai 06 talvella... no kumminkin.. piirteli paljon tulipaloja ja pahoja ihmisiä.. mut se meni ohi.. se on lapsen tapa käsitellä asiaa
  11. S

    Hirviöäidin purkaus...

    meillä on just samanikäiset... se meni ohi tässä vähän aikaa sitten.. neideillä aukes korvat ja osaavat joskus käyttäytyäkkin.. tiedän kyllä miltä susta tuntuu.. mä olin kans viime kesänä valmis lähtemään eri osoitteeseen :hug:
  12. S

    Miksi jotkut yrittää viedä varatun ihmisen??

    mä purin oman kiukun siihen eukkoon ja itse mies on katkaissut siihen eukkoon välinsä..sitähän minä en ole voinut tehdä.. ei se nyt sentään niin tossun alla ole... :ashamed: :whistle:
  13. S

    Pääsiäiskokko-gallup

    ei täällä mitään kokkoa ole...ja mä olen sitä paitsi töissä
  14. S

    Voihan sanonko mikä..

    koska hän ei tee pyhäpäiviä ja pomo on listaan sit laittanu mulle ne päivät.. en mä voi sille mitään... mä saan sit viikolla enemmän vapaata..
  15. S

    Voihan sanonko mikä..

    kyllä se pyhäpäivähän hänen mielestään on... tuleepahan isompi liksa jos ei muuta... mut ku kupoliin ottaa... |O
  16. S

    Siis mitä ihmettä??

    meillä ruvettiin nukkumaan kokonaisia öitä vasta 1,5v kunnolla.. sitä ennen sattui pari harvaa kertaa.. isin tuo esikko sanoi 9kk iässä ekan kerran...tai no itihän se oli mut kumminkin..ja sekin tais olla vahinko ku ei sitä vähään aikaa toistellut kuopuksen en muista mut kyllä se vuoden...
  17. S

    Voihan sanonko mikä..

    ..mä olin joulun töissä, mä olin uuden vuoden töissä.. ja mä olen pääsiäisen töissä... :headwall: ja yleensä mä olen myös sunnuntait töissä.. on se niin kivaa ku on lestadiolainen työkaverina me siis kahdestaan pyöritetään sitä putiikkia... omistaja asuu ihan muualla ku täällä
  18. S

    Tiiättekö mitä, mie olen hirveän lapsellinen :(

    lapsellinen se on täälläkin.. tosin se aikuisen vakavakin minusta löytyy tarpeen tullen
  19. S

    Joko välikausivaatteet käytössä?

    toppavaatteet...täällä on vajaa puoli metriä lunta vielä :kieh:
  20. S

    Voi halvattu, meille tulossa nyt sit todennäköisesti putkiremontti?!

    mä en muista paljonko se tuli tekemään mutta ku aukaisivat mun porukoiden luona että vaihtavat putket niin löytyikin kosteusvaurio.. siinäpä sitten kuivateltiin 6vk ja juostiin jopa vessassa eri rakennuksessa :headwall:

Yhteistyössä