Hakutulokset

  1. S

    Paljon teillä näyttää tilin saldo?

    5e ja risat.. miehellä vajaa 200e
  2. S

    Nimeä tälle !!!

    Se on siinä... Vähän yli viikko vielä :heart: tuossa alhaalla on nimet jotka on meillä suosikki listalla... LISTAA NIMISTÄ !!! Tiuku Tuikku Tähkä Tinja Titja Tuike Tähti
  3. S

    mistä kannattaisi tilata pihan haravointia?

    paikalliseen yläasteeseen soittaa, nehän kerää monesti luokkaretkirahoja...
  4. S

    Miten kävi sille lapselle eilen...??

    oliskos nyt viisaampia ihmisiä paikalla ??
  5. S

    Kuinka usein käytte papakokeessa?

    joka toinen vuosi ku olen vakituisessa suhteessa tosin ravasin yhteen väliin parin kuukauden välein yli vuoden ku oli vähän muutoksia...
  6. S

    Olisitteko tyytyväinen palkkaan?

    mihin voin ilmottautua työhön ?? eli soppii joo..
  7. S

    miten lomailette

    miehellä on elo-syyskuussa kesäloma... mä jään sesonki hommasta taas kotio kesäksi jo muutenkin
  8. S

    Mitä iltapalaa teil tänään on?

    hampurilaiset halus nuo muksut :D
  9. S

    Kumman näköinen lapsi :) (kuva)

    äitinsä on näköinen...
  10. S

    Eskari-ikäisten vanhemmat!?

    välillä on hyviä päiviä..ja välillä sellaisia että mihin mä voisin jättää sen istumaan ja jatkaa itse matkaa... yleensä se menee niin että ku eskarilainen on kiltti niin tää meidän 4v on ku persiisiin ammuttu karhu |O
  11. S

    En ala! Kaikkialta satelee uutisia

    munkin kaveripiiri/ystäväpiiri on päättänyt jatkaan kaikki kerralla sukuaan.. joka tuutista tulee vauva uutisia... onnea heille mutta itse huokaisen helpotuksesta kerran kuussa :D
  12. S

    Avunantoa raiskaukseen?

    no ne on ruottalaisii :headwall:
  13. S

    Miten kävi sille lapselle eilen...??

    jonka äiti oli vetänyt sitä käsinettä ja lapsi rupes huutamaan...?? oliko venähdys vai ??
  14. S

    Paljonko kaakelointitarvikkeet maksaa?

    kanttaa jossain k-raudassa, s-raudassa tai värisilmässä käydä kyselemässä ja lasketuttaa heillä.. näkisit vähän malleja ja hintahaitariakin..
  15. S

    G: Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Ronja Kristiina ja Riia Severiina
  16. S

    Otatteko lapset mukaan hammaslääkäriin jos teillä on sinne aika?

    olen ottanu 2 kertaa.. eka kerralla halusivat tulla huoneeseen..ja multa uusittiin paikka...lohkenneesta hampaasta.. toisella kerralla jäivät leikkihuoneeseen odottamaan.. sanoin vain vastaanotto virkailijalle että käyn lääkärissä..se vaan että mene mene..hän katsoo etteivät karkaa ilman...
  17. S

    Kipu navan vasemmalla puolen.10cm

    koska mun elimistö ei oo normaali raskauksissakaan tuottanut tarpeeksi raskaushormonia että tulos olis missään pissa testissä näkynyt... se ei oo koko aikaista tuo kipu.. yön nukuin ilman kipuja... jos väärään asentoon menee niin sit sattuu sellainen vihlova... :/
  18. S

    Saako tiskialtaaseen jäädä likaisia astioita yöksi?

    välillä joo..ja sillä tavalla ettei ne näy ikkunasta ulos.. asutaan luhtitalon alakerrassa ja ihmiset kävelee tosta meidän ikkunan ohi... en tahdo että näkevät meidän likaiset astiat :whistle:
  19. S

    Voike eläin vaistota tai "haistaa" alkaneen raskauden?

    meidän koira vaistos molemmat raskaudet ennen ku itse edes tiesin.. se yleensä istui ja istuu toki edelleen iltaisin mun sylissä.. yhtäkkiä sit rupes välttämään sitä...koko raskauden ajan vältteli mun mahan lähistöllä olemista

Yhteistyössä