Paljon teillä näyttää tilin saldo?

  • Viestiketjun aloittaja tällästä tänää
  • Ensimmäinen viesti
kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja ninatus:
12 euroa näyttää saldo plus hilut päälle. seuraavaks tulossa lapsilisät..no onneks on käteisenä 700 laatikossa joten eiköhän ensviikkoon pärjätä 3 henkine perhe
onko tää järjestely sossua silmällä pitäen?
 
vieras
omalla ei oo paljo pas*aakaa, vajaa tonni ehkä.. kuun lopussa tulee taas tili ja lapslisät. miehellä on pikkasen vajaa 20000 tilillä ja kuun lopussa on tulossa rahat puista joita myi. sit on taas millä mällätä :)
 
vieras
Kaikista eniten toisten rahoista on huolissaan ne keillä ittellä on oikeesti rahaa. Muistakaa ettei kukaan huvikseen sairastu, masennu tai hae sossusta apua. Kyllä sieltä apua saavat ihan lakiin perustuviin asioihin tukensa hakevat ja nostavat. Toki mukana voi olla ihmisiä, joilla kepulikonsteja käytössä, mutta suurin osa on ihan kunnollisia ja tavallisia ihmisiä. Ugh.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
mulla joku 10?,ukol miinuksel n.5? mulle rahaa tulee ens vkol ukol ei tie koska..täs odoteltu jo 2vkoa liiton rahoja =((
niitä saakin odottaa.. mun miesystävällä ei oo näkyny liitosta rahaa pariin kuukauteen. Eikä ole vieläkään tullut. :( onneksi pääsi töihin kuukauden poissa olon jälkeen. Eli sai palkan enneku liitto muistaa.
 
vvvv
Varmaan jotain 35 euroa, maanantaina tulee tili. Yleensä ennen seuraavaa tilipäivää tilillä on vähän enemmään, mutta nyt on taas ollut sellasia suurempia menoja, mitä ei usein ole.
Pääasia että rahat riittää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
mulla joku 10?,ukol miinuksel n.5? mulle rahaa tulee ens vkol ukol ei tie koska..täs odoteltu jo 2vkoa liiton rahoja =((
niitä saakin odottaa.. mun miesystävällä ei oo näkyny liitosta rahaa pariin kuukauteen. Eikä ole vieläkään tullut. :( onneksi pääsi töihin kuukauden poissa olon jälkeen. Eli sai palkan enneku liitto muistaa.
Mä olen ollut lomautettuna vuoden alusta ja saan ekat korvaukset ehkä 3 vk kuluttua...
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
mulla joku 10?,ukol miinuksel n.5? mulle rahaa tulee ens vkol ukol ei tie koska..täs odoteltu jo 2vkoa liiton rahoja =((
niitä saakin odottaa.. mun miesystävällä ei oo näkyny liitosta rahaa pariin kuukauteen. Eikä ole vieläkään tullut. :( onneksi pääsi töihin kuukauden poissa olon jälkeen. Eli sai palkan enneku liitto muistaa.
Mä olen ollut lomautettuna vuoden alusta ja saan ekat korvaukset ehkä 3 vk kuluttua...
ja mieluumiin kituutatte ku käytte sossussa vai?

Onko järkeä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ja mieluumiin kituutatte ku käytte sossussa vai?

Onko järkeä?
Miten niin kituutetaan?

Yhtäkään laskua en ole joutunut edes siirtämään, kaikki on maksettu ajallaan myös asuntolaina lyhennyksineen.

Rahaa on riittänyt myös turhuuksiin, kuten miehelle uusi kitaravahvistin.

Meillä mies tienaa kohtuullisesti ja säästöjäkin on (vieläkin koskemattomana), joten meille tästä ei ole ollut haittaa.

Ajattelin vaan varotella todellakin pitkästä odotteluajasta, nyt on liitoissa ruuhkaa.
 

Yhteistyössä