Paljon teillä näyttää tilin saldo?

  • Viestiketjun aloittaja tällästä tänää
  • Ensimmäinen viesti
VatkuliPalli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
0.86e :D että näin hyvin :D rahaa tulee sitten 24.päivä :eek:
Miten pärjäät? :D

No vähän joutuu miehetlä pyytelee rahaa mut pakkases on onneks lihaa taropeeks että pärjätään sinne asti :D käydään kerran kuussa turussa kaupassa ja lahdataan monta kiloa lihaa pakkaseen ni päästään halvemmalla mukamas ja sitte muut ostetaan tosta sikakalliista lähikaupasta...

Turussa maksaa jauheliha 700g joku 4 euroo niin otssa sama merkki ja määrä maksaa 6.5e :eek:
 
tk
pikkuisen päälle tonni. Seuraavasta tulosta en tiedä, kun mut lomautetaan touko-kesä-heinä. :( tonnin on jo kämpän lyhennys. Miehellä vähemmän tilillä, mutta saa pienen palkan eka päivä. Pitää käydä pienentämässä tuota lyhennystä. Huutiksesta sulkeutuu pari kohdetta ensi viikolla, joten oliskohan ne rahat sitten mulle tulossa seuraavaksi. ;) onneksi olen joskus ostanut postimerkkirullan, joten nyt kaikki sieltä päin on mulle tuloa.
 
nyt harmaana
käyttötili pikkasen vajaa tonni
(ns. toinen tili n. kolme tonnii)
sit lasten tilit
mun tili tulee maanantaina, ja sit ens viikolla tulee vammaistuki ja lapsilisä.
Ett eiköhän pärjätä, ja lastkut on maksettu.
 
ap
Niin tietysti voisin itsekkin lisätä tuohon omaani, että laskut on maksettu ja s-tililtä löytyy joku 40e mut niihin en koske :) ne on siellä säästössä, että saa joskus jotain ostaa sitten lapselle :)
 

Yhteistyössä