Paljon teillä näyttää tilin saldo?

  • Viestiketjun aloittaja tällästä tänää
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ja mieluumiin kituutatte ku käytte sossussa vai?

Onko järkeä?
Miten niin kituutetaan?

Yhtäkään laskua en ole joutunut edes siirtämään, kaikki on maksettu ajallaan myös asuntolaina lyhennyksineen.

Rahaa on riittänyt myös turhuuksiin, kuten miehelle uusi kitaravahvistin.

Meillä mies tienaa kohtuullisesti ja säästöjäkin on (vieläkin koskemattomana), joten meille tästä ei ole ollut haittaa.

Ajattelin vaan varotella todellakin pitkästä odotteluajasta, nyt on liitoissa ruuhkaa.
tämä viesti oli tarkoitettu sille joka ylempänä valitti että rahat on loppu.

Vaikka mulla ei tilillä oonku tuo 20e niin en tarvii enempää, tärkimmät laskut o maksettu ja pitää vaan ostaa saunaimsat, maitoo ja makakraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
tämä viesti oli tarkoitettu sille joka ylempänä valitti että rahat on loppu.

Vaikka mulla ei tilillä oonku tuo 20e niin en tarvii enempää, tärkimmät laskut o maksettu ja pitää vaan ostaa saunaimsat, maitoo ja makakraa.
OK.

Aattelin että oli mulle kun olin lainauksessa viimeisenä.
 
tavis
Te jolla on tuhansia euroja KÄYTTÖtilillä, niin onko järkevää?

Mulla käyttötilillä nyt noin 300, tässä kuussa tullut tehtyä isoja ostoksia, pyrin pitäämään siellä 1000 euroa pelivaraa. TUOTTOtilillä mulla on noin 10 000, sieltä siis voi tarvittaessa aina nostaa.
 
vieras
4,50, seuraava "tulo" työmarkkinatuki ens ke, sossusta odotellut päätöstä jo kuukauden. Joka todennäköisesti on kielteinen, jos laskevat takautuvasti tulleet tm-tuet uudestaan tuloksi. JA niillä on maksettu jo laskut.
Tm-tuesta menee vuokra ens kuulle joten ei paljoa naurata. Onneksi ens kuussa pääsee töihin, harmi vaan että palkat laahaa melkein kuukauden perässä eli ensimmäinen palkkatulo onkin sitten kesäkuun loppupuolella...
 
mamma kolmelle
mulla on 60 senttiä ja seuraavana tulee lapsilisät... mietin just että jos kuolisin nyt niin pääsisikö lapset jonnekin parempaan paikkaan? en vaan jaksa tätä kituuttamista enää!!!!
 
hip
Olisikohan tilillä jotain 300e. S-tilillä reilu satanen. Miehen tilistä en ole ihan perillä, lomautettuna ja liitosta eivät prkl maksa. Itse saan seuraavan kerran rahaa kuun lopussa, kun tulee palkka. No hätä.
 
Just äsken
Maksoin kaikki laskut tältä kuulta (tänään tuli äitiyspäiväraha). Tilille jäi n. 600e ja lapsilisät viime kuulta (350e) omalle tililleen. Eli kuukausi pitäisi näillä periaatteessa pärjätä, tosin lapsilisäthän tältä kuulta vielä tulossa. Miehen rahat on sitten ihan erikseen, omistani hoidan perheen päivittäistavaraostot, harrastukset (omat ja esikoisen), omat autokuluni ja huvishoppailut.
 
vieras
miten teillä voi olla siis alle kymppi tilillä? mitä teette jos pitää mennä vaikka taksilla sairaan lapsen kanssa lääkäriin ja ostaa sille lääkkeitä? tai mitä syötte??
 
terve
2900e, että näillä mennään.. Tullut VÄHÄN yllättäviä sairauskuluja ja lakimiespalkkioita jne. noh, varmaan joskus saa osansa takaisin ja rahaa se vaan on. omaisuutta kuitenkin on vähän velattomassa osakkeessa.
 

Yhteistyössä