Kuinka usein käytte papakokeessa?

  • Viestiketjun aloittaja Tiinuli
  • Ensimmäinen viesti
TÄH!!!
Minä oon käyny viimeks joskus kolme vuotta sitten!! Terv keskuksessa oon aikaa varatessa sanonut että jos ottais sen samalla niin muijat vaan vastaa ettei tarvii jos ei oo oireita! Onneks meen yksityiselle nyt ens viikolla gynelle niin ottaavat siinä samalla sen. On tää miedän kaupungin terveyskeskus aika pimee. Samaa nimittäin sanoovat koko ajan yhdelle kaverille ja se ei siinä kokeessa ole käynyt koskaan..
 
oona
Meidän terkkarissa kyllä saa lähetteen sillä perusteella, että edellisestä kerrasta on vuosi tai vähemmän. Ei tartte siis olla mitään oireita, että tuon lähetteen saa. Luulis, että tässä papa-asiassa olis sama käytäntö paikkakunnasta riippumatta, mutta eipä näköjään ole! Hullua, että täytyy odottaa niin kauan, että oireita on! Se siitä ennaltaehkäisemisestä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja oona:
Meidän terkkarissa kyllä saa lähetteen sillä perusteella, että edellisestä kerrasta on vuosi tai vähemmän. Ei tartte siis olla mitään oireita, että tuon lähetteen saa. Luulis, että tässä papa-asiassa olis sama käytäntö paikkakunnasta riippumatta, mutta eipä näköjään ole! Hullua, että täytyy odottaa niin kauan, että oireita on! Se siitä ennaltaehkäisemisestä....
niin ja ku kaikesta ei edes oo oiretta. meilläki oli raju tulehdus eikä minkäänlaisia oireita....
 
täh..
Näköjään ei täällä välitetä muutenkaan nuoremminsta. Kulisseissa "hoidetaan" vanhuksiaym mut todellisuus on toista. Mikäs siinä. ÄLKÄÄ koskaan muuttako tänne jos haluatte pitää terveydestänne huolta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
aina ku mahollista, ei oo kuitenkaan yli vuotta ollu välissä. eikös se kannata vuoden välein ottaa ja seksitautikokeet joka 6 kk.
No reps. Mimmoset elämäntavat sulla on, jos tuollaiset ohjeet olet saanut. Huh.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
aina ku mahollista, ei oo kuitenkaan yli vuotta ollu välissä. eikös se kannata vuoden välein ottaa ja seksitautikokeet joka 6 kk.
Miksi pitäisi testata sukupuolitaudit puolen vuoden välein, jos kumppani ei muutu? Koskaan kuullutkaan...
 
Mie
Minä käyn joka vuosi, mutta mulla onkin ollut muutoksia välillä (silloin kontrolli otetaan puolen vuoden päästä). Kai joka toinen vuosi riittää, jos puhdasta on näyttänyt.
 

Yhteistyössä