Otatteko lapset mukaan hammaslääkäriin jos teillä on sinne aika?

  • Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti
Nina
Ettekä saa lapsia hoitoon siksi aikaa vai perutteko ajan? Mulla olis tiistaina hampaanpoisto, siinä ei varmaan menis 15min kauempaa enkä saa2½v hoitoon, haittaakohan niitä hoitajia jos se huutaa sen aikaa rattaissa siinä mun vieres?
 
Mulla on ollut 2v ja vastasyntyneet mukana, olivat tuplarattaissa valjailla kiinni hoidon ajan joten mitään vaaraa ei ollut vaikka olisivat alkaneet huutamaan. Kaksivuotiaalle olin varannut mukaan lelukuvaston (jota tykkää kovasti lukea) ja maissinaksuja, mutta hän seurasikin vaan suurella mielenkiinnolla mitä hammaslääkäri teki, ja lääkäri selitti koko ajan "nyt laitetaan äidin suuhun tällanen letku" ym juttuja.

Aikaisemmin kun oli vain yksi lapsi jätin hänet viisaudenhampaan poiston takia hoitoon koska jännitin niin paljon sitä itse hampan poistoa että hommasta ei olis varmaan tullut mitään jos vauva vielä olis alkanut itkemään. Hammaslääkäri itse oli sitä mieltä että olisin voinut ottaa vauvan mukaan, koska hammashoitaja olisi sitten voinut laittaa tuttia suuhun ja ottaa vauvan syliin tarvittaessa, mut vauva oli just pahimmassa vierastusiässä silloin.
 
olen ottanu 2 kertaa..
eka kerralla halusivat tulla huoneeseen..ja multa uusittiin paikka...lohkenneesta hampaasta..
toisella kerralla jäivät leikkihuoneeseen odottamaan..
sanoin vain vastaanotto virkailijalle että käyn lääkärissä..se vaan että mene mene..hän katsoo etteivät karkaa ilman äitiä mihinkään...

ja siitä jäikin hauska juttu mieleen..
oltiin katottu paljon autot leffaa..siellä odotushuoneessa oli sellaiset puiset nukenrattaat...
mulla rupes naurattamaan yhtäkkiä ku käytävältä kuuluu hirvee juoksu ja huuto että liidän ku letukka :ashamed: :LOL:
 
Itse en ottaisi, varmaan peruisin koska meidän lapset ois kyllä koko ajan "äiti mul on asiaa", "äiti sitä ja äiti tätä" mut jos uskot että lapsesi viihtyy sen aikaa, ota vaan mukaan niin ei tarvitse aikaa turhaan perua. =)
 
eini
mulla on neljä lasta olleet aina vastaanotolla mun kanssa!! Hyvin on mennyt. Vastaanottohuoneeseen kannattaa ottaa jotain leluja mukaan ellei siellä jo ole. Meidän hampilääkärillä on lapsille kiva leikkinurkkaus vastaanottohuoneessa ihan sitä varten ettei noita lapsia aina saa hoitoon ja sen takia ei aikaansa tarvis perua. Kertaakaan ei meidän lapset ole häirinneet toimenpiteen aikana. Ota mukaan vaan!!!
 

Yhteistyössä